Ingyen segítek felépíteni a te
jövedelemhozó társkereső rendszeredet
Ha otthonról is
végezhető munkát keresel, elsőnek az online vállalkozási ötleteket kell
megnézned. Az online vállalkozási ötletek legfontosabb tulajdonsága és egyben a
legnagyobb előnye is a következők:
1.
Az
online vállalkozásokhoz nem kell szaktudás
2.
.Az
online vállalkozások pénz és kockázat nélkül indíthatóak és vezethetőek
3.
Az
online vállalkozásokhoz nem kell külön felszerelés
4.
Az
online vállalkozáshoz nem kell épület, helyiségek
5.
Az
online vállalkozásokhoz nincs szükség dolgozókra
6.
Az
online vállalkozásodban nem lesz főnököd
7.
Az
online vállalkozást niche, réspiac jellegűvé teheted
8.
Az
online vállalkozás startup jellegű
Annyi előnye,
mint az online vállalkozásoknak, egy másik vállalkozás tipusnak se nincs.
Természetesen az online vállalkozásoknak is van hátrányuk. A legtöbb online
vállalkozás ugyanis digitális termékekkel foglalkozik. Ma már nagyon széles a
digitális termékek köre. A vállalkozó számára a legfontosabb a digitális
termékekkel foglalkozó online vállalkozások esetében, hogy a digitális
termékekhez nem kell raktárkészletet vásárolnod, nincs szükséged raktár
épületre és a digitális termékek szállítása díjtalan. Tény azonban, hogy a
vásárlók szeretik a vásárolt dolgokat megfogni, megmutatni az ismerőseiknek,
büszkélkedni velük. De ez is megoldható, ha a digitális terméket fizikai
termékkel kapcsolod össze, mondjuk adathordozón, pendrawon küldöd el (ez
azonban postaköltséget jelent és drágább megoldás is).
Nem minden
digitális terméket kell adathordozóra tenned. Vannak olyan digitális termékek,
amelyekkel a vásárló akkor is büszkélkedhet, ha csak digitális formában kapja
meg. Ilyenek az internetes programok, appok, honlap sablonok, infografikák.
Ezek készítése és értékesítése kiváló online vállalkozások alapja lehet.
Az online
vállalkozásokra jellemző, hogy niche jellegűvé tehetőek. Alapjában véve szinte
valamennyi online vállalkozás az emberek széles tömegéhez, majdnem mindenkihez
szól. De az ilyen online vállalkozásokat nehéz vezetni. Gond az is, hogy az
ilyen online vállalkozások piacán nagy a konkurencia. De lehetőség van az
online vállalkozásokat úgy kialakítani, hogy azoknak niche jellege legyen, egy
réspiacnak szóljanak. Például a társkereső oldalak. A társkereső oldalak nagyon
jó digitális jellegű online vállalkozások, mivel nincs szükség fizikai megjelenésre
és nem is lehet valós tárgyá tenni, bár egyes társkeresők megpróbálták ezt
azzal, hogy a társkereső rendszerbe bejelentkező tagoknak tagsági kártyát
adtak. De a társkereső rendszerek tagjai inkább az anonimitásuk megőrzésére
vágynak és ezt még egy mutatós kártyáért sem adják fel.
Az online
vállalkozásokra épülő társkereső rendszerek egyik jellemzője, hogy mindenkihez
szólhatnak. Mégis jobb niche jelleget adni neki, mert a réspiac tagjait
könnyebb megszólítani. Az emberek így azt érzik, hogy a társkereső rendszer
nem mindenkihez szól, hanem ez az a társkereső, ami éppen nekik megfelelő. Niche
jelleget az online vállalkozás úgy kaphat, ha szűkítjük a célpiacot.
Szűkíetmi lehet
úgy, hogy a célpiacba csak egy nemzetiségű tagok, egy érdeklődési körű tagok
(mondjuk filmbarátok, sportkedvelők, könyvbarátok), egy foglalkozású tagok
(mondjuk orvosok, tanárok, kézművesek), vagy egy országban, egy kisebb
területen élő tagok kerülnek. De a társkereső online vállalkozás célpiacát szűkíteni
lehet más tényezők szerint is. Az online társkereső niche jelleget kap ha a
célpiaca csak a mozgássérültek, az azonos betegségben szenvedők, a
vegetáriánusok vagy mondjuk a szinglikre, a gyerekeiket egyedül nevelők vagy mondjuk,
az azonos neműek iránt érdeklődőkre korlátozódik. De niche jelleget kap az
online társkereső rendszer akkor is, ha a célpiaca mondjuk a házasságban élő
társkeresők.
Az online
vállalkozások niche jellegével kapcsolatban példának azért vettem éppen az
online társkereső rendszereket, mert az online társkeresők egyike a négy
legtöbb látogatót vonzó internetes oldalaknak. Tehát ideális az online
társkereső rendszerre az online vállalkozást építeni szándékozók számára. A
társkereső online rendszerek célpiacának szűkítésekor csak arra kell vigyázni,
hogy ne csökkentsük túl kicsire az online vállalkozás célpiacát. Ha ugyanis a
célpiac túl kicsi, nem biztosít elegendő potenciális tagot egy online
társkereső rendszernek. Érdemes azon is elgondolkozni, hogy a célpiac tagjainak
mennyi pénze van és mennyit hajlandók tagsági díj formájában fizetni.
Közvetlenül ettől a tényezőtől függ ugyanis az online vállalkozásod jövedelmet.
Vagyis, hogy mennyit tudsz keresni.
Az online
vállalkozások azonban nem csak niche jellegűek lehetnek, hanem egyben startup
jellegűek is. A legtöbb online vállalkozás startup jellegű, anélkül, hogy ezzel
az online vállalkozás tulajdonosa foglalkozna. A legtöbb online vállalkozás ugyanis
kicsiben kezdhető, de fokozatosan növelhető és az online vállalkozás piaca már
a kezdetektől az egész világ, hacsak nem szűkítettük le a célpiac földrajzi
helyét. Mondjuk ha az online társkeresőnknek niche jelleget akartunk adni és
űgy határoztuk meg, hogy a tagjai csak Daytona Beach-i polgárok lehetnek, az
online társkereső rendszerünk ugyan niche jelegű lesz, de nehezen lesz belőle
világcég. Ha azonban az online társkeresőnk célpiacát úgy határoztuk meg, hogy
annak tagjai az 50 és 60 év közöttiek lehetnek, az online társkeresőnk niche
jellegű lesz, de mivel a célpiaca az egész világon élő emberek, az az online
vállalkozás egyben startup jellegű is lesz.
A legtöbb látogatót vonzó
internetes oldalak
Az online
vállalkozást indítók számára nem csak az a fontos, hogy az online vállalkozásuk
niche és startup jellegű legyen, hanem az is, hogy a rendszer sok látogatót
vonzon. Az előbb már említettem, hogy a látogatottság szempontjából kiemelkedik
négy internetes oldal tipus. Ezek a következők:
1.
Fogyókúrával
és test alak formálással, szépséggel foglalkozó internetes oldalak
2.
Társkereső
internetes oldalak
3.
Játékokkal
és szórakozással foglalkozó internetes oldalak
4.
Jövedelemszerzéssel,
online vállalkozással, munkahely kereséssel foglalkozó internetes oldalak
Ha online
vállalkozás indításában gondolkozol, mindenképpen érdemes az online
vállalkozásodat úgy meghatározni, hogy ezek az oldalak valamelyikével
foglalkozzon, vagy ezek a témák megjelenjenek az online vállalkozásod internetes
oldalán. Nem kötelező, hogy az online vállalkozásod ezek valamelyikével
foglalkozzon. Lehet egész más témával foglalkozó online vállalkozásod is. De ha
a fenti témák valamelyike, vagy akár több is ezek közül mondjuk hirdetés, rövid
ismertető, vagy más formában megjelenik az oldalon, az már elősegíti, hogy az
online vállalkozásod honlapja, vagy blogja több látogatót vonzon. A több
látogató pedig több potenciális vevőt jelent.
A legjobb online vállalkozások
csoportja
Ha az online
vállalkozásokkal kapcsolatban olvasgattál az interneten, biztosan láttad már az
UGC rövidítést, vagy az user generated content kifejezést. És ez nem véletlen.
Van az online vállalkozásoknak egy csoportja, ahol a tartalmat, vagy annak
legnagyobb részét maguk a honlapok és blogok látogatói, vagy a rendszer tagjai
hozzák létre. Annak, aki online vállalkozással akar pénzt keresni az
interneten, az UGC, vagyis user generated content tipusú vállalkozások
mindenképpen fontosak. Ezeknél az online vállalkozásoknál ugyanis sokkal kisebb
erőfeszítéssel lehet eredményt elérni
Az user generated
content, vagy UGC tipusu rendszerek csoportjába tartozik a Facebook, a
Pinterest, Twiter, és sok más hasonló rendszer. Ha online vállalkozást akarsz
indítani, nem azt ajánlom, hogy egy ilyen rendszerben gondolkodj, mert azt
tudnod kell, hogy ezek felépítésében rengeteg munka van és a legtöbbjük
indításánál jelentős mennyiségű pénzt is felhasználtak.
De vannak más
user generated content, vagyis UGC tipusu online vállalkozások is. Ilyenek
például a hirdető újságok, az internetes online hirdetők. De ilyenek mondjuk az „igaz
történetek”, „anonim vallomások” és más hasonló oldalak. És ebbe a csoportba
tartozik az online társkereső rendszer is.
Az online
társkereső rendszernek van még egy nagy előnye. Úgy is sikeresen működtethető,
hogy semmilyen internetes oldalt nem használsz hozzá. Pontosabban én is ezt
ajánlom. Az internet ugyanis sokat változik. Néha naponta. Ha ingyenes oldalt
vagy blogplatformot használsz az online vállalkozásodhoz, a saját vállalkozásod
soha nem lesz a sajátod. Az ingyenes platform tulajdonosa bármikor
megszüntetheti az oldalad vagy blogod és ezzel egyik percről a másikra bezárja
az online vállalkozásodat, bármilyen sikeres is volt az korábban.
Dolgozhatsz saját
oldalon, saját domain névvel. Sokan ezt ajánlják. Jónak tűnő megoldás. De azt
tudnod kell, hogy ez sem a tied. Csak bérbe vetted egy meghatározott időre,
amire a szerződés szól. És mi lesz akkor, ha a jogos tulajdonos az idő letelte
után másnak akarja bérbe adni, vagy túl sokat kér a bérlésért. Semmi: Te ott maradsz
az online vállalkozásod nélkül, más meg kap olcsón egy remek, már működő online
vállalkozást tartalmazó domaint. Na én ezt nem akarom. Inkább olyan rendszerben
dolgozok, ahol nincs szükségem honlapra vagy blogra. Pontosabban bármikor
bárkinek a honlapját vagy blogját használom, ha az megfelel az online
vállalkozásomnak. Sok millió ilyen oldal van, ahol a tulajdonos nem csak
megengedi hogy használjuk az oldalát, hanem felkínálja azt, mert az neki is
hasznos.
Persze
kliensekre, egy fajta „látogatás” – növelésre itt is szükség van, csak egy
kicsit másképpen az online világban már megszokott rendszertől. Ezt
mindenképpen elmagyarázom majd az érdeklődőknek.
Munka, hirdetés, eredmények – Az
online vállalkozások útvonala
Az előbb azt
mondtam: Ezeknél az online vállalkozásoknál ugyanis sokkal kisebb
erőfeszítéssel lehet eredményt elérni. Vigyázat: Nem azt mondtam, hogy munka
nélkül lehet eredményt elérni, hanem azt, hogy kisebb erőfeszítésre van szükség
ahhoz, hogy az online vállalkozásod pénzt termeljen neked. Ha ugyanis te nem
hirdeted a vállalkozásodat, nehezen fogja bárki is azt megtalálni. Hidd el,
beléphetsz bármilyen, magát sikeresnek mondó rendszerbe, megveheted a
legdrágább sikeresnek mondott látogatókat toborozó internetes programot,
fizethetsz bárkinek bármennyit, az online vállalkozásod csak akkor hoz neked
látogatót, potenciális kliens és keresetet, ha te dolgozol azon, hogy az online
vállalkozásod ismert legyen.
Ez ugyan néha egy
kicsit unalmas munka. De olcsón, akár ingyen is megtehető és eredményt ad.
Nincs legjobb és egyetlen hirdetőfelület. Reklámszervezésben dolgoztam.
Nemzetközi cégem volt és kiváltságos helyzetünk. Mi is azt mondtuk, hogy aki
nem nálunk hirdet, az elveszett ember. De az igazság az, hogy még vagy egy
tucat nagy, a cégünktől nagyobb, és sok száz kis hirdetőcég eredményesen megélt
a piacon az én cégem mellett. És voltak olyan igazán sikeres emberek, akik nem
vették igénybe egyik hirdető cék szolgáltatását sem, hanem maguk dolgoztak a
cégük ismeretségének megteremtésén..
Az sem igaz, hogy
az emberek nem szeretik a reklámot. Ezt a rosz reklámot csináló állami
védettség alatt levő hirdetésszervező cégek szeretnék elhitetni az emberekkel,
hogy minél több konkurens céget kizárjonak a piacról.
Az emberek nem
szeretnek rosz reklámot olvasni, nézni, hallgatni. A jót még tovább is adják,
azzal sok száz szorosára növelve annak eredményét. Jó reklámot pedig nem csak a
reklám szakemberek tudnak csinálni. Lehet, hogy éppen neked jut eszedbe valami
jó ötlet. De rendszerint úgy születnek jó reklámok, hogy több cég, 10-20 együttműködik.
Ez a rendszer már évszázadok óta kiválóan működik és most az Internet idejében
az ilyen együttműködés még jobb eredményt ad, mint korábban.
Együttműködve
ingyenes hirdetéssel valamennyi cég sikerét biztosítani lehet. A cégek
megtartják önállóságukat, de dolgozni itt is kell az indulásnál. És amit még
fontos tudni: Nem érdemes egy ilyen együttműködésben sem lazsálni. Mert azok az
online vállalkozások, amelyek tulajdonosai többet és jobban dolgoznak, a közös
eredményekből is nagyobb arányban részesülnek. Tehát ha nincs pénzed és sikeres
online vállalkozást szeretnél indítani, ajánlom, hogy kapcsolódj be egy ilyen
közösségbe és dolgozz eredményesen. Megéri.
Ajánlok egy társkereső online
vállalkozást és segítek a kiépítésében
Online társkereső
rendszerre épülő online vállalkozást nem nehéz létrehozni. Ha tudod, hogy
hogyan kell. Ez az egyik legkifizetődőbb online vállalkozás. A célcsoport
meghatározásától függ hogy niche jellegű és startup jellegű lesz-e a
vállalkozás. Az viszont biztos, hogy user generated content jellegű lesz,
vagyis jóval kevesebb munkával sokkal jobb eredményt tudsz elérni, mint más
online vállalkozások esetében.
A világban sok
online társkereső rendszer dolgozik. De ez egy hatalmas piac. Több tízezer
ilyen rendszer még elfér a világpiacon. Az, hogy hány konkurens online
társkereső vetekszik majd a te online társkereső rendszereddel, csak attól
függ, hogy hogyan határozod meg a célpiacodat.
Indítok egy niche
és startup jellegű user generated content, vagyis UGC jellegű online társkereső
rendszert. Az előbbiekből már kitűnik, hogy az online rendszer kiépítése és
felfuttatása egyedül nehéz volna. Nehezebb, mint ha több online társkereső
tulajdonosa összefogna. Én 10-20 olyan embert keresek, akit érdekel a niche és
startup jellegű user generated content, vagyis UGC jellegű online társkereső
rendszer. Szeretnél magad is niche és startup jellegű user generated content,
vagyis UGC jellegű online társkereső rendszert indítani és hajlandó vagy ebben együttműködni velem?
Írjál és vegyük fel a kapcsolatot. Nem akadály, ha ugyanazon a nyelven
dolgozunk, de más nyelven is dolgozhatsz, más országban is dolgozhatsz.
Tudom, hogy
hogyan lehet egy olyan niche és startup jellegű user generated content, vagyis
UGC jellegű online társkereső rendszert kiépíteni, ami ugyan az interneten
működik, de a rendszer lelke a kabátzsebedben van, tehát bárki bármit töröl, a
te online társkereső rendszered tovább áll, dolgozik és pénzt keres neked.
A társkereső
rendszerek nagy többségének hibája, hogy teljesen automatizáltak. Ennek
érdekében programmal szorosan össze kell kötni a rendszer alapprogramját a
tagok adatbázisával. Ez azt jelenti, hogy aki feltöri a rendszert, a tagok
adataihoz is hozzáfér. Ez veszélyes.
Neked is és az online vállalkozásodba bekapcsolódó tagoknak is. Én éppen
ezért olyan rendszert építek, amiben a tagok adattára és az interneten
megjelenő rendszer között nincs ilyen szoros kapcsolat, tehát a tagok adatai
teljes biztonságban vannak.
Ha szeretnál egy niche
és startup jellegű user generated content, vagyis UGC jellegű online társkereső
rendszert építeni és érdekel a javaslatom, jelentkezz az e-mail címemre: miksa.beer@gmail.com. A subject mezőbe
írd be: niche és startup jellegű user generated content, vagyis UGC jellegű
online társkereső rendszer. Minden utasítást és tanácsot megadok ingyen.
Segítek kiépíteni a rendszeredet, mert ezzel a saját rendszeremet is segítem. A
te online társkereső rendszered természetesen a tiéd marad. Annak adataihoz sem
én, sem a csoport többi tagja nem fér hozzá, de erre nincs is szükség. Mindenkinek
pontosan megmondom, mikor mit kell csinálnia. És aki végigcsinálja a
feladatokat (90 napig napi 15 perc munka) annak lesz egy niche és startup
jellegű user generated content, vagyis UGC jellegű online társkereső rendszere,
ami pénzt termel neki. Aki lazsál, abbahagyja, vagy halogatja a munkát, annak
lesz egy sikertelen kísérlete.
Várom a
leveledet. Most! Erre a címre írj: miksa.beer@gmail.com.
A subject mezőbe írd be: niche és startup jellegű user generated content,
vagyis UGC jellegű online társkereső rendszer,
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):