Nosztalgia oldal fényképeknek
Célcsoport: 50-60 év közötti emberek. Minden ember életében eljön az az időszak, amikor szivesen nézegeti a régi fényképeket. A régi fényképek nagy része alkalmi ünnepségeken. Rendezvényeken, emberek találkozásakor, kirándulásokon készültek.
Probléma: Sajnos gyakori eset, hogy az emberek elfelejtik, hogy egy-egy kép mikor készült, kik szerepelnek a képeken. Pedig ezekkel az adatokkal volna teljes a nosztalgiázás. A megoldás egy olyan oldal indítása és vezetése, ahova az emberek feltölthetik a régi fényképeiket, a látogatók pedig megnézhetik azokat, kiegészíthetik az adatokat.
Buying persons: Az oldal jövedelmét a hirdetések adják, amelyek megjelenhetnek az oldalon. Ha az oldal nézettsége elérte a napi 2000 látogatót, egy heti hirdetésért 30.000 – 50.000 forintot lehet kapni. Tehát ahhoz, hogy az oldal elfogadható jövedelmet biztosítson a tulajdonosának, havi 10-15 hirdetésre van szükség. Ez magyar nyelvterületen is elérhető, de ehhez a tulajdonosnak jó hirdetésszervezőnek kell lenni. Fel kell keresnie a potenciális hirdető cégeket. Tudni kell azt is, hogy manapság a rövid, 200 - 500 karakterhelyes problémamegoldó orientáltságú szöveges hirdetések adják a legjobb eredményt. Jók az infografikával, rövid videóval kiegészített hirdetések is.
Megvalósítás: Nyiss egy oldalt, ahova feltöltöd a saját és
ismerőseid régi fényképeit. Az oldal első oldala, a bemutatkozás mindenki
számára ingyenesenen elérhető legyen. 3-5 jó fényképet itt is mutass be ezen az
oldalon. A többi oldalakat csak az tudja majd megnézni, aki feltölt 5 képet, elküldi az oldal URL címét 5
ismerősének és neked elküldi ezek az ismerősök e-mail címeit, vagy fizet egy
szimbólikus összeget. Mondjuk 1000 forintot. Ezek az emberek kapjanak kódot a
zárt oldalak megnyitásához. A kód vonatkozhat egyszeri alkalomra, néhány
alkalomra, vagy lehet örökös is. Ennek az a lényege, hogy mindenkor biztosítson
elegendő új képet az oldalra és hogy növelje a látogatók számát. Ennek
érdekében egyébként szervezhetsz nyereményjátékokat. Mondjuk ingyen közlöd egy
hétig annak a vállalkozónak a hirdetését, aki az oldalra elküldi a vállalkozásáról, dolgozóiról készült képét,
képeket. Ahogy az oldalad eléri a napi 100-150 látogatót, kezd el a hirdetési
javaslatok kiküldését a potenciális hirdető vállalkozóknak. Közben naponta írj
egy rövidebb posztot valamelyik közösségi media oldalára és készíts hirdetést
oldalad számára legalább 5 ingyenes internetes hirdetőoldalon.
Mivel bővítheted az ötletet: Az összegyüjtött fényképeket szerkesztheted események, helyszinek, vagy más elvek szerint és könyv formájában is megjelentetheted egyedi könyvkiadást végző cégeknél. Az ilyen könyvek ára általában 1000 – 1500 forint (fekete-fehér képekkel), amiből az egyedi kiadással foglalkozó nagy kiadók honoráriumként 25-50 százalék jutalékot fizetnek a szerzőnek (meked). Ne felejtsd el a könyv megjelenéséről tájékoztatni a képeken szereplő embereket az e-mailjükön keresztül. Írd meg azt is, hogy hol tudják megvenni a könyvet (a kiadó URL címe) és mennyiért.
Mire válthatsz: Meg kell jegyeznem, hogy egy ilyen oldal felfutási ideje, ha sok helyen és jól reklámozod az oldaladat 90-180 nap. De ha nem igazán sikerül megtalálnod a nosztalgiázó fénykép nézegetőket, a vállalkozást könnyen átválthatod rajzok, festmények, zeneszámok bemutatását végző oldalra. Itt az alkotók töltik fel a saját munkájukat.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):