Online vállalkozási ötletek - NŐKNEK

2 - Mesélő központ

Mindig is népszerű volt, hogy a szülők meséltek a gyerekeiknek. A kezdetben biztosan csak a saját maguk kitalált mesékkel altatták el őket. Azután jöttek a mesekönyvek, amelyeket a kicsik is kézbe vehettek, de esténként a szülők vette kézbe. Legalább is ha volt türelmük és idejük erre.
Sok szülő nem szeret és még több nem tud mesélni. Ezért volna létjogosultsága egy mesélő központnak. Az egészhez nem kell más mint egy megfelelő blog, amelyben felsorolják a mesék címét. És a mikor a szülő, vagy a gyerek az okostelefonon kiválasztja a mese címét, az egy linkkel a korábban felvett audió anyaghoz lép át és elhangzik a mese.
A rendszerhez akár ingyenes, akár fizetéses blogot is használhatsz. Minen esetre jó, ha bármelyiket is választod, ha a felvett meséket otthoni számítógépeden is megőrzöd, mert neked végeredményben ez a jövedelemforrásod szerszáma.
A meséket magad is felveheted, hisz csak egy jó audió felvevő és vágó program kell hozzá, ilyet pedig megfeleő minőségben még ingyenes formában is sokat találhatsz az interneten. Amennyiben te nem vagy a legjobb mesékő, lámpalázad van, vagy valami más miatt szeretnél más mesélőt találni, nézz körül az ismerőseid körében. Ha nem találsz megfelelő embert, akár fizethetsz is egy szinésznek, szinésznövendéknek vagy egy egyetemistának, középiskolásnak. Mielőtt azponban túlgondolnád a dolgot és elkezdesz emberek után kutatni, had mondjam el, hogy itt nem a változatosság a lényeg. A gyerekeket éppen a megszokottság ringatja álomba. És itt kell elmondani azt is, hogy ne akard túljátszani az ötletet: Ne gondolkozz videóban. A mozgó kép nem hat altatólag a gyerekekre. Éppen ellenkezőleg, hosszabb ideig ébren tartja őket.
Később azért fejleszthető a rendszer, ha például amikor szerződést kötsz a szülővel, beolvasod a következő, vagy ehhez hasonló szöveget: "Száp álmokat (a gyerek neve)." és úgy készíted el a programot, hogy ezt a szöveget minden mese végén elmondja még az okostelefon a mese végén. Ezt megteheted különdíjért.
Ez az online vállalkozási ötlet előnye, hogy a használó közvetlenül fizet és azonnal. A fizetést megszervezheted úgy, hogy a szülő a címedre dobja át rendszeresen a pénzt, de akár emelt díjas SMS rendszert is használhatsz.

Megoldás lépésről lépésre

1.    Felveszel legalább 20-25 mesét. Választjál kevésbé ismert meséket, amelyeket a gyerekek még nem ismernek annyira. Fontos, hogy kellemes lágy hangja legyen a mesélőnek. A mesetárad bővítését soha ne hagyd abba.

2.    Készíts egy honlapot, vagy blogot, ahol elmondod a mesélő központ lényegét, megoldod, hogy hogyan fizessen a szülő és megjelenteted a választott mesék listáját. Minden címet linkkel köss össze a megfeleleő audió szöveggel.

3.    Hirdesd a mesélő központodat, elsősorban nőknek szóló újságban és ingyenes internetes hirdetőkben. Indíts akciókat. Mondjuk a gyerekek születésnapjára ingyen mese jár. Ha a gyerek megszokja az esti mesélőt, visszatérő ügyfeled lesz.

A vállalkozás előnyei

-       Közvetlenül a szülő, mint magánember fizet

-       Kicsi a konkurencia

-       Visszatérő vásárlókra számíthatsz

-       A gyerekek és a szülők elbeszélései alapján azok baráti körében újabb vevőkre számíthatsz – a szájról szájra terjedő virus-reklám a legeredményesebb és legolcsóbb reklámozási lehetőség.

A vállalkozás hátrányai

-       Indulás előtt részletesen elő kell készíteni az online vállalkozásodat, de elindulás után rövid időn belül jövedelmet biztosít.

Mennyi a vállalkozás felfutási ideje?

-       Ha gondosan megtervezed az online vállalkozásodat, az elindulás nem vesz igénybe 10-15 napnál többet. Minél jobb a bemutató blog és az online vállalkozásod hirdetése, annél hamarabb lesz az online vállalkozásod sikeres és annál több vásárlód lesz.

Mennyit lehet vele keresni?

-       Ha csak az ismerősi körödbül szerzel 20 vásárlót, akik 300 forintért napi egy mesét rendelnek a gyereküknek, az már induláskor 180.000 forint havonta. Innen a rendszer már rohamosan növekszik és a végső jövedelem csak attól függ, hogy a blogod hosztját biztosító szerver mekkora megterhelést bir el. A gyorsan indulók számára nem volna meglepetés a havi több milliós jövedelem sem.

Váltás

Ez nem csak azért fontos, hogy tudd, milyen más munkát végezhetsz, ha ez nem sikerül, hanem azért is, hogy tudd, milyen másik online vállalkozást tudsz ezzel párhuzamosan vezetni.

Minden olyan online vállalkozásra átválthatsz, ahol a 3-10 éves gyerekek a fogyasztók és a szülök a partnereid: online bábszinház, online baba televízió, online idegennyelv tanításkis  gyerekeknek, online írástanítás, online számtantanítás mesén keresztül...

Online vállalkozási ötlet nőknek




A legjobb online vállalkozási ötlet nőknek 2021-ben

Általános megállapítás, hogy manapság a nők nem tudnak flörtölni, kacérkodni. A flört nem félrelépést, kicsapongást jelent, de a nők vonzerejének legfontosabb része: Tetszeni a férfiaknak. 
Készíts online oktatóanyagot és szervezz flört iskolát a lányok és a fiatalabb nők számára!
Online vállalkozási ötlet nőknek



Termékértékesítés mint online vállalkozás alapja

Termékértékesítés (digitális és fizikai termékek - dropshipping)

Online vállalkozások esetében termékértékesítésnél elsősorban digitális termékek értékesítéséről beszélhetünk. De meghatározott módon akár fizikai termékekről is szó lehet (dropshipping). Ezen kivül beszélhetünk saját termék eladásáról, olyan termék eladásáról, amit másoktól szerzel be, sőt vannak olyan termékek is, amelyeket ingyenesen megkaphatsz, de pénzért adhatod tovább.
Saját termékek esetében ezek lehetnek fényképek, videók, zenei és más hanganyagok,  tanulmányok, információs anyagok. A lényeg, hogy itt nem megrendelésre írod meg az anyagokat, mint a szolgáltatások esetében, hanem elkészíted az anyagot, azután az Interneten felkinálod eladásra.
Ingyenesen beszerezhető anyagok: Ha egy kicsit szétnézel az Interneten, könnyen találhatsz olyan anyagokat, amelyekre esetleg valakinek szüksége lehet, hajlandó fizetni érte és te ezt az anyagot az Interneten ingyen beszerezheted (Nem engedély nélküli másolásra gondolok! Vannak olyan szerzők, akik egyes anyagaikat ingyenesen felkinálják, de te azokat akár pénzért is árulhatod.) Ezek az anyagok a leggyakrabban tanulmányok, elemzések, infografikák. Természetesen azt is megteheted, hogy megveszed bizonyos digitális anyagok eladási jogát és azután azokat így bocsájtod árúba.
·         Fizikai termékek esetében beszélhetünk akár saját, akár mások termékeiről is. Vannak olyan wabshopok, amelyek bizonyos összeg, vagy az eladási ár meghatározott százalékáért elvállalják a te termékeid értékesítését. Ezt például a világ egyik legnagyobb cége, az Amazon is megteszi (nem csak könyvek esetében!).
·         Dropshipping: Az előző eset egy specifikus változata, amikor más termékéről van szó. Te nyitsz egy virtuális webshopot, honlapot vagy blogot, amelyen keresztül árulod a drpshipping rendszergazda cég termékeit. Gyakorlatban csak a népszerűsítésen, a termékek ismertetésén kell dolgoznod, a megrendelés a dropshipping céghez fut be, ő intézi a kiszállítást és a megfizettetést is. Így elmondva a rendszer egy kicsit hasonlíthat az affiliate rendszerekhez, de a dropshippinggel sokkal több fajta terméket kinálhatsz, nagyobb a munkalehetőséged (és kötelezettséged is) és nagyobb jövedelemre is számíthatsz.

Ezek a munkák előnye: Hogy pénz nélkül indíthatók, hogy a vásárlóid nagy része magánember lehet

Hátránya: Ha a saját termékedet értékesíted, a vállalkozás indításának előkészítése hosszabb időt igényel, mert az eladásra kinált terméket el kell készítened. Ha mások termékét értékesíted könnyebben és gyorsabban kezdheted  amunkát, de a munkád mindig függ a termék gyártójától, a termék árát más határozza meg és a szállítási dinamika sem tőled függ. Ugyanakkor a vásárló az esetleges hibákért joggal bírálhat téged is. Hátrány az is, hogy a munka csak akkor lesz igazán eredményes, ha megfelelő ismertséget építesz ki magadnak és állandóan dolgozol a vállalkozásod reklámozásán. 

Online vállalkozási ötlet: Posztértékesítő portál

Honnan lesz bevétele az online vállalkozásnak, ha a látogatók nem akarnak fizetni?

Icu, 19: Minden nap azzal töltök egy-két órát, hogy blogokat olvasok. Megállapítottam néhány dolgot: Egyre több a blog. Egyre kevesebb a blogok mondanivalója. A legtöbb ember indít egy blogot, mert azt mondták neki, hogy az jó. Azután nem tud mit írni, de van egy kényszere, hogy minden nap írjon valamit, mert azt mondták neki, úgy kell tenni. Azután megjelenik egy kép egy pasival, ahogy három tyúktojást tart a kezében és az aláírás, hogy "A tyúkjaim mai termése". Ennél többször fordul elő, hogy valaki leírja, hogy felébredt, felöltözött és elment dolgozni, de nem volt kedve elmenni sehova. Nagy eset. Annyi embernek nincs kedve elmenni sehova, de elmegy, mert el kell menni. Nem hiszem, hogy erről kellene blogot írni. Nekem nagyon sok ötletem van. Nagyon sok jó témát tudnék megírni mások blogjába is. De honnan lesz ebből pénzem. Indítsak blogot, ahol a saját írásaimat árulom? Ki fog fizetni? Az emberek ingyenes információkért járnak az internetre, nem ezért hogy fizessenek!
VÁLASZ: Igazad van. Az emberek többsége ingyenes információkért jár az Internetre, de egyre többen vannak, akik ráéreztek a tartalom fontosságára és hajlandók fizetni is egy-egy jó írásért. Elsősorban a vállalati blogok lehetnek a jó vevők. 
De abban is igazad van, hogy vannak nagyon jó ötleteid. Jó vállalkozási ötlet, amit elmondtál: Indíts egy blogot, ahol a saját írásaidat árulod. Is. És más olyan emberek írásait, posztjait, akik tudnak és akarnak írni és ebből akarnak megélni. Pontosan a te oldalad csak reklámozza majd ezeket a posztírókat. Persze kezdetben mindenképpen ingyen, hogy minél többen jelentkezzenek. Később persze pénzt is kérhetsz ezért. De a bevételed nem ebből lesz, hanem a blogodon megjelentetett reklámokból. A blogodat nem csak a posztírók keresik majd fel, hanem azok is, akik posztot akarnak venni, vagy csak jó posztokat akarnak olvasni. A blogodat pedig majd azok a posztírók népszerűsítik, akiknek megjelennek az írásaik. Hisz nekik érdekük, hogy minél többen olvassák az őket hirdető blogot.

Érdekelnek a részletek, amelyekkel az online vállalktzási ötlet könnyen gyorsan és egyszerűen megvalósítható?

Egy vállalkozási ötlet megvalósításához maga az ötlet nem elég. Jó volna tudni egy egész sor más adatot: Mi kell a felszereléshez? Mennyibe kerül az indulás? Mennyi idő alatt lehet megvalósítani? Kell-e hozzá szaktudás és milyen? Kell-e hozzá kompetencia? Mennyit lehet vele keresni? Hol kell hirdetni és hogyan? Arról nem is beszélve, hogy aranyat érne egy lépésről lépésre vonatkozó leírás. 
Megpróbálhatod a megvalósítást egyedül is. Nem akarlak lebeszélni, de jó ha tudod, hogy az egyedül indulók 80 százaléka soha nem lett sikeres, miközben talán éppen a szomszédja sikeres lett ugyanazzal az ötlettel. A siker nem attól függ, hogy ki tudott az ötletről előbb, ki kezdte el (persze azért tudni kell, hogy egy telített piacon szinte lehetetlen eredményesnek lenni, mig egy üres piacon  minden könnyebben sikerül), hanem attól, hogy ki mennyi időt, pénzt vagy munkát hajlandó befektetni. 
Javaslom, hogy ha valóban eredményes akarsz lenni, kérd az Online vállalkozási ötletek című e-mailt. Minden héten kapsz egy e-mailt, amelyben három kidolgozott online vállalkozási ötlet leítása szerepel.  A levél egy hónapra 2000 forintba kerül. Mielőtt azt mondod sok, gondolj a következőkre:
1. Mit vehetsz 2000 forintból?
2. 12 vagy 15  ötletet kapsz egy hónapban. Egy-egy ötlet kevesebb mint 170 forintba kerül. 
Ha meg szeretnéd rendelni ez e-mail sorozatot, küld el a címemre a 2000 forintot (Beer Miksa, 24300 Backa Toloa, Vajdaság Szerbia) és küld el az e-mail címedet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

A tárgy mezőbe írd be (online vállalkozási ötletek - e-mail).Az e-mail tárolásakor figyelembe veszem a törvényes előírásokat, vagyis a rendelés letelte után, ha nem hosszabítod meg a rendelést, autómatikusan törlöm a címedet. Ha később mégis meggondolod magad, újra kell jelentkezned és rendelned.


************************

Elsősorban nőknek való online business ötletek

Azoknak, akik online vállalkozási ötleteket keresnek és azoknak, akik még nem keresnek online vállalkozási ötleteket

Az Internet a vállalkozások egy egészen új formáját hozta el. Mig korábban elképzelhetetlen volt a vállalkozás és a vállalkozást használó kapcsolata, addig az utóbbi 5-10 évben egész sor olyan vállalkozás alakult ki, ahol erre a közvetlen kapcsolatra egyáltalán nincs szükség. Nagyon sok ember még a személyes találkozáson alapuló bizalom miatt  többre értékeli azokat a lehetőségeket, ahol a partnerek, vagy az eladó és vevő, illetve a szolgáltatást nyujtó és a szolgáltatást használó személyesen is találkoznak, de a fejlett és közepesen fejlett országokban tapasztalható gazdasági változások miatt azt mondhatjuk, hogy ez már a multé. Nem a multinacionális nagy cégek méregdrága áruházláncai ássák meg a sarki kis szatócsboltok sírját, vagy legalább is sodorják ezeket mind nehezebb helyzetbe, hanem a szinte aptópénzből induló internetes vállalkozások.
Az internetes vállalkozások esetében már nem csak hogy nincs szükség  aközvetlen fizikai kapcsolatra, hanem sokszor arra sem, hogy vevő és eladó egy időben legyen az internet két kapcsolatba lévő pontján. A vállalkozások automatizálódnak, a vevők pedig egyre kevésbé szeretik az eladó bejelentkezése és beszélgetés miatt elvesztett időt. A "gyorsan" szó helyett a "most" szó nyert. A fejlett gazdasági világban két dolog figyelhető meg:
1. Amig a fizikai vállalatok 80 százaléka már az alapítás évében bezár és a 98 százalékuk nem éli túl az első 5 évet, addig az életképes  internetes vállalkozások száma szinte megduplázódik minden évben. Sőt vannak országok, vagy legalább is országokon belüli régiók, ahol ez a megtöbbszoröződés még nagyobb.
2. Amig a fizikai vállalkozások megnyitása egyre negyobb költséggel jár, mert egyre szigorúbbak a feltételek, addig egy online, a hét minden napjában napi 24 órán át elérhető vállalkozás megnyitása és vezetése is szinte aprópénzből végezhető.

Online vállalkozás nőknek

Azt szokták mondani, hogy nincsenek külön női és külön férfi vállalkozások és hogy a nők egyre jobban megállják a helyüket az olyan vállalkozásokban, amelyeket korábban kizárólag férfiak számára fenntartott vállalkozásnak tekintettek. Sőt az sem ritka, hogy jobb eredményeket érnek el, mint a férfi kollégáik. Így igaz. De azért vannak olyan munkák, amelyek a nők biológiai felépítése és gondolkodásmódja miatt jobban megfelelelnek a nőknek, mint a férfiaknak. És ez nem hátrány, hanem elény.
Ezen az oldalon ilyen online vállalkozási ötleteket mutatok be. Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre:
miksa.beer@gmail.com.

Táv-beszélgetőtárs - mint online vállalkozás

Táv-beszélgetőtárs: Vannak dolgok, amit az ember nem szivessen beszél meg a családtagjaival. És ez nem csak az elhidegülő kapcsolatokra jellemző. Ezért tartja egyébként egyre fontosabbnak a pszichológia, hogy a nőnek legyenek lelki barátnői, a férfiaknak druszái, cimborái.
Sok embernek már az is nagy segítség volna, ha meghallgatnák őket (ezért olyan népszerűek az amerikai filmekben a pszichiáterek, pszichológusok). A legtöbben ismeretlenhez fordulnának tanácsért, hogy titokban maradjon a személyük. Valamikor az emberek a levelezőpartnereknek panaszkodták el a bajukat. A levelezőtárs aránylag jól ismerte az embert, de a távolság garancia volt a titoktartrásra. Ma talán a chat volna erre alkalmas, csakhogy a chatölők a legtöbbször csak felületesen ismerik egymást. Sokszor csak a véletlenen múlik, hogy éppen az a két ember beszélget. 
Azon kivől a chatben egészen mások a szerepek. A chatben egy vagy több aktív ember találkozik. A problémák megoldásához pedig az volna a jó, ha az egyik fél meghallgatná a másikat. És ha hajlandó vagy meghallgatni másokat és a másik abban is biztos lehet, hogy megőrzöd a hallott titkokat, lehetsz te ez a másik. Kellene nyitni egy ügynökséget, amely a személyiség titkának megőrzése mellett pénzért neghallgatná az embereket, esetleg tanácsot is adna. A kapcsolat lehetne e-mailben, Skypen vagy Messemgeren.
Ez az ötlet, amely a fejlett országban mostanában kezd teret találni magának a határtalan Interneten is. Annyit tudnod kell, hogy ha a chatet vagy Skypet használod, a saját idődet adod el. És csak annyi ügyfeled lehet, ahány emberrel tudsz beszélgetni. Ha az e-mailes megoldást választod, sokkal több ügyfeled lehet, mert  ha kell, a vállalkozás fejlődése során későnn akár levélíró - tanácsadó emebreket is alkalmazhatsz.
Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.


Mesélő központ mint online vállalkozás 

Mindig is népszerű volt, hogy a szülők meséltek a gyerekeiknek. A kezdetben biztosan csak a saját maguk kitalált mesékkel altatták el őket. Azután jöttek a mesekönyvek, amelyeket a kicsik is kézbe vehettek, de esténként a szülők vette kézbe. Legalább is ha volt türelmük és idejük erre.
Sok szülő nem szeret és még több nem tud mesélni. Ezért volna létjogosultsága egy mesélő központnak. Az egészhez nem kell más mint egy megfelelő blog, amelyben felsorolják a mesék címét. És a mikor a szülő, vagy a gyerek az okostelefonon kiválasztja a mese címét, az egy linkkel a korábban felvett audióo anyaghoz lép át és elhangzik a mese.
A rendszerhez akár ingyenes, akár fizetéses blogot is használhatsz. Minen esetre jó, ha bármelyiket is választod, a felvett meséket otthoni számítógépeden is megőrzöd, mert neked végeredményben ez a jövedelemforrásod szerszáma.
A meséket magad is felveheted, hisz csak egy jó audió felvevő és vágó program kell hozzá, ilyet pedig megfeleő minőségben még ingyenes formában is sokat találhatsz az interneten. Amennyiben te nem vagy a legjobb mesékő, lámpalázad van, vagy valami más miatt szeretnél más mesélőt találni, nézz körül az ismerőseid körében. Ha nem találsz megfelelő embert, akár fizethetsz is egy szinésznek, szinésznövendéknek vagy egy egyetemistának, középiskolásnak. Mielőtt azponban túlgondolnád a dolgot és elkezdesz emberek után kutatni, had mondjam el, hogy itt nem a változatosság a lényeg. A gyerekeket éppen a megszokottság ringatja álomba. És itt kell elmondani azt is, hogy ne akard túljátszani az ötletet: Ne gondolkozz videóban. A mozdő kép nem hat altatólag a gyerekekre. Éppen ellenkezőleg, hosszabb idei ébren tartja éket.
Később azért fejleszthető a rendszer, ha például amikor szerződést kötsz a szülővel, beolvasod a következő, vagy ehhez hasonló szöveget: "Száp álmokat (a gyerek neve)." és úgy készíted el a programot, hogy ezt a szöveget minden mese végén elmondja még az okostelefon. Ezt mondjuk megteheted különdíjért.
Ez az online vállalkozási ötlet előnye, hogy a használó közvetlenül fizet és azonnal. A fizetést megszervezheted úgy, hogy a szülő a címedre dobja át rendszeresen a pénzt, de akár emelt díjas SMS rendszert is használhatsz.
Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

Szervezz virtuális ügyfélszolgálatot online vállalkozásként

Az egyik budapesti előadásán azt mondta Doug Wead, a lekész gondolkodóból lett kiemelkedő gazdasági elemző, aki Regan és Bush amerikai elnökök személyes gazdasági tanácsadója is volt,  hogy aki megteszi azt, amit az emberek nem szeretnek csinálni, az gazdag lesz. A vállalkozók általában nem szeretnek az emberekkel foglalkozni. (Ezér menekülnek egyre többen az online vállalkozások világába. Pedig asz emberekkel való kapcsolat itt még több pénzt tud hozni.) 
Pedig a jó gazdasági eredményeik érdekében fontos a tanácsadás, panasz-meghalgatás és orvoslás, fogyasztósegítés. Az amerikai és nyugat-európai vállalkozások az ügyfélgondozásban elsősorban női munkaerő alkalmazására törekszenek, mert az a meghallgató és tanácsadókézség, amit a nők a baba és gyermeknevelési korsuakukból hoznak magukkal, itt felbecsülhetetlen érték. Nyiss olyan online szolgáltatást, ahol a kisvállalkozók ügyfeleivel foglalkozol. Egy kúművesnek, terepen dolgozó autómentőnek egyébként sem nincs ideje munka közben ügyfélmeghallgatással foglalkoznia, ha meg az éppen jelen levő új ügyfele előtt magyarázkodna egy korábbi hibáért, az még kellemetlen és a vállalkozására káros is lenne. Köss szerződést a vállalkozókkal, amiben kikötöd, hogy az ő feladatuk, hogy hirdessék, hogy te végzed számukra az ügyfélszolgáltatást. A szolgáltatásért 30.000-50.000 forintot nyugodtan elkérhetsz havonta, de az okos és eredményes vállalkozók akár egy átlagos havi fizetést is kifizetnek az ilyen munkáért. Különössen akkor, ha nem csak a régebbi ügyfeleket hallgatod meg és igyekszel orvosolni minden problémát (figyelem: a gazdaságilag fejlett világban nem az a cél, hogy tagadjanak minden hibát, hanem az, hogy olyan megoldást találjonak, ami megfelel az ügyfélnek és a vállalkozás számára is elfogadható!).
Te közben minél több olyan hirdetési felületen, amelyet a kisvállalkozók olvasnak, hirdesd magad. Írj ajánlaot kis, közepes és nagy vállalatok számára. Jól olvastad: ezt a munkát a fejlett gazdasági országokban is egyre több nagyvállalat kiszervezi.
Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

Újabb online vállalkozási ötletek nőknek

Hány olyan online vállalkozási lehetőség van, ahol a nők könnyebben megállhatják a helyüket férfi kollégáiknál? Sok. És ahogy növekszik az online vállalkozások száma egyre több lesz. Néha elég csak a külföldi példát hazahozni és a jelyi adottságokhoz formálni, de néha egészen új gazdasági vállalkozási ötletet kell kidolgozni egy-ergy helyi probléma megoldására. Ha egy lényegesen hosszabb lista érdekel, azt ingyenesen megkapod, ha jelentkezel ezen a címen: miksa.beer@gmail.com. A tárgy mezőbe írd be: Gazdasági ötletek listája.

Érdekelnek a részletek, amelyekkel az online vállalkozási ötlet könnyen gyorsan és egyszerűen megvalósítható?

Egy vállalkozási ötlet megvalósításához maga az ötlet nem elég. Jó volna tudni egy egész sor más adatot: Mi kell a felszereléshez? Mennyibe kerül az indulás? Mennyi idő alatt lehet megvalósítani? Kell-e hozzá szaktudás és milyen? Kell-e hozzá kompetencia? Mennyit lehet vele keresni? Hol kell hirdetni és hogyan? Arról nem is beszélve, hogy aranyat érne egy lépésről lépésre vonatkozó leírás. 
Megpróbálhatod a megvalósítást egyedül is. Nem akarlak lebeszélni, de jó ha tudod, hogy az egyedül indulók 80 százaléka soha nem lett sikeres, miközben talán éppen a szomszédja sikeres lett ugyanazzal az ötlettel. A siker nem attól függ, hogy ki tudott az ötletről előbb, ki kezdte el (persze azért tudni kell, hogy egy telített piacon szinte lehetetlen eredményesnek lenni, mig egy üres piacon  minden könnyebben sikerül), hanem attól, hogy ki mennyi időt, pénzt vagy munkát hajlandó befektetni. 
Javaslom, hogy ha valóban eredményes akarsz lenni, kérd az Online vállalkozási ötletek című e-mailt. Minden héten kapsz egy e-mailt, amelyben három kidolgozott online vállalkozási ötlet leítása szerepel.  A levél egy hónapra 2000 forintba kerül. Mielőtt azt mondod sok, gondolj a következőkre:
1. Mit vehetsz 2000 forintból?
2. 12 vagy 15  ötletet kapsz egy hónapban. Egy-egy ötlet kevesebb mint 170 forintba kerül. 
Ha meg szeretnéd rendelni ez e-mail sorozatot, küld el a címemre a 2000 forintot (Beer Miksa, 24300 Backa Toloa, Vajdaság Szerbia) és küld el az e-mail címedet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

A tárgy mezőbe írd be (online vállalkozási ötletek - e-mail).Az e-mail tárolásakor figyelembe veszem a törvényes előírásokat, vagyis a rendelés letelte után, ha nem hosszabítod meg a rendelést, autómatikusan törlöm a címedet. Ha később mégis meggondolod magad, újra kell jelentkezned és rendelned.




Reklám szolgáltatás

1     Reklámozz mások helyett
2     Probléma amelyre a vállalkozásodat építed
A legtöbb kisvállalkozónak nagyon rosz a marketingje. Nem pozicionálja magát, nem készít marketing kampányokat és szinte egyáltalán nem él az internetes, többnyire ingyenes reklámozási lehetőséggel. Probléma az is, hogy általában rosz helyen hirdetik magukat, ami természetesen nem hoz eredményt. Mondjuk sokan hirdetnek egy helyi kisboltot regionális, vagy országos rádióban. Minek? Azért mert felkereste az országos media üzletkötője? Gyakran megtörténik az is, hogy a reklám unalmas, túl hosszú, vagy annyi és olyan információt tartalmaz, amit nem jegyeznek meg az emberek. Számtalanszor hallom, hogy egy kisbolt rádióreklámja a telefonszám elhadarásából és termékek és árak hosszú felsorolásából áll. Az emberi agy általában már a 30. másodperc után beindítja a “reklámvakság” nevű védekezési mechanizmusát és semmit sem jegyez meg. Elsősorban a kis üzletek, a távoktatási és felnőtképzési intézmények és a webshopok, internetes vállalkozások reklámja a pocsék. Ez természetes következménye annak, hogy nincs megfelelő marketing képzésük és hogy nem szeretnek apróhirdetés és hirdetés feladásával bajlódni.

3     Megoldás
Vállald át a hirdetést a kisvállalkozóktól. A jelenlegi gyakorlat az, hogy egy-egy újság, radio vagy televízió üzletkötője felkeresi őket és felkinálja neki a hatásos reklámot. Nem akar vitatkozi a vállalkozóval, olyan reklámot készít, amilyent a vállalkozó akar. Ez azután hatástalan és rosz lesz.
Legyél te is reklámszervező. Az Interneten több száz hirdetési felület áll a rendelkezésedre. A nagyon hatásos szociális oldalak reklámfelületeiről nem is beszélve. Általában egy havi akciót, ha az csak írott szöveget és képet, esetleg olyan videót tartalmaz, amelyet készen kapsz, 30.000-50.000 Forintért lehet eladni. Egy átlagos fizetéshez tehát havi 10-12 szerződésre van szükséged. Ha már rendelkezel megfelelő gyakorlattal a 10-12 vállalkozó 30-40 apróhirdetését és hirdetését legtöbb 2 óra alatt simán feladod.

4     Megvalósítás lépésről lépésre
1.    Első lépésben indíts egy honlapot, vagy blogot. Persze azt tudni kell, hogy amennyiben az oldalon csak a szokásos hirdetések jelennek meg, a hirdetési oldalak hatalmas konkurenciájáról ismert tengerébe ugrasz. A te honlapod vagy blogod olyan legyen, amelyen elsősorban információk jelennek meg. És az információk között szerepeljenek a hirdetések. A leghatásosabb az olyan hirdetés, ami nem tűnik hirdetésnek. Legyen mondjuk hír arról, hogy a helyi fodrász részt vett egy frizuraversenyen. Vagy arról, hogy a kisboltban megérkezettt az új burgonya. Esetleg jelentess meg néhány fogyókúrás receptet, amelyben egy-egy gyár termékeit, nyersen préselt olaját, szárított gyümölcsét, magvait, ételízesítőit ajánlod.
2.    Olvass el 3 internetes blogbejegyzést, amely arról szóll, hogy milyen hirdetéseket készíts. Elsősorban a 3-5 oldalnyi szöveget tartalmazó bejegyzéseket keresd. A túl hosszú bejegyzésekre nincs időd, a túl rövidek pedig általában kevés információt tartalmaznak. Vigyázz, nehogy az internetes oktatószövegek olvasása váljon a fő tevékenységeddé. Az időrabló lehet és a vállalkozásod megvalósításától veszi el az időt.
3.    Keress fel néhány helyi vállalkozót és ajálnd fel neki, hogy ingyen reklámozod a termékét egy hónapra. Ezek szerepeljenek a már említett reklámokban.
4.    Hirdesd a honlapodat, blogodat és igyekezz minél job eredményt elérni a látogatottság terén.

5.    Készíts egy katalógust azokról a hirdetőoldalakról, ahol hirdetni akarsz. 10-15 mintát ajánlok. Ez már nagyon gazdag ajánlat. Ha ennél sokkal több ajánlattal keresed fel a vállalkozót, a bőség zavarával számolhatsz.

Érdekelnek a részletek, amelyekkel az online vállalkozási ötlet könnyen gyorsan és egyszerűen megvalósítható?

Egy vállalkozási ötlet megvalósításához maga az ötlet nem elég. Jó volna tudni egy egész sor más adatot: Mi kell a felszereléshez? Mennyibe kerül az indulás? Mennyi idő alatt lehet megvalósítani? Kell-e hozzá szaktudás és milyen? Kell-e hozzá kompetencia? Mennyit lehet vele keresni? Hol kell hirdetni és hogyan? Arról nem is beszélve, hogy aranyat érne egy lépésről lépésre vonatkozó leírás. 
Megpróbálhatod a megvalósítást egyedül is. Nem akarlak lebeszélni, de jó ha tudod, hogy az egyedül indulók 80 százaléka soha nem lett sikeres, miközben talán éppen a szomszédja sikeres lett ugyanazzal az ötlettel. A siker nem attól függ, hogy ki tudott az ötletről előbb, ki kezdte el (persze azért tudni kell, hogy egy telített piacon szinte lehetetlen eredményesnek lenni, mig egy üres piacon  minden könnyebben sikerül), hanem attól, hogy ki mennyi időt, pénzt vagy munkát hajlandó befektetni. 
Javaslom, hogy ha valóban eredményes akarsz lenni, kérd az Online vállalkozási ötletek című e-mailt. Minden héten kapsz egy e-mailt, amelyben három kidolgozott online vállalkozási ötlet leítása szerepel.  A levél egy hónapra 2000 forintba kerül. Mielőtt azt mondod sok, gondolj a következőkre:
1. Mit vehetsz 2000 forintból?
2. 12 vagy 15  ötletet kapsz egy hónapban. Egy-egy ötlet kevesebb mint 170 forintba kerül. 
Ha meg szeretnéd rendelni ez e-mail sorozatot, küld el a címemre a 2000 forintot (Beer Miksa, 24300 Backa Toloa, Vajdaság Szerbia) és küld el az e-mail címedet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

A tárgy mezőbe írd be (online vállalkozási ötletek - e-mail).Az e-mail tárolásakor figyelembe veszem a törvényes előírásokat, vagyis a rendelés letelte után, ha nem hosszabítod meg a rendelést, autómatikusan törlöm a címedet. Ha később mégis meggondolod magad, újra kell jelentkezned és rendelned.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...