OInline vállalkozási ötletek idősebbeknek

Indíts honlapot irodalmi alkotások megjelentetésére

Célcsoport: Az olvasni szerető emberek. Különböző irodalmi formákkal foglalkozhatsz. Ezeket össze is vonhatod, de nem ajánlom, hogy túl sok format összevonj. Minél jobban egy célzott közönségre kell fókuszálnod. Indíthatsz honlapot versek megjelentetésére. A legtöbb amatőr szerző verset ír, viszont ezt olvassa a legkevesebb olvasni szerető ember. Indíthatsz honlapot anekdóták, helyi anekdóták, novella, rövid (legtöbb 700-800 karakterhelyes) egyperces novella vagy más irodalmi alkotások megjelentetésére. Az internet lehetőségeinek az egyperces novella felel meg a legjobban és ezeket szeretik a legjobban az olvasók is.

Az interneten aránylag sok ilyen oldal van, de még mindig sok alkotó nem találta meg a neki megfelelő, alkotásait közreadó oldalt. Van tehát hely a te internetes oldalad számára is, annál is inkább, mert a te oldalad többet kínál majd.

Probléma: Nagyon sok amatőr szerző nem tudja hogyan jelentethetné meg az írását internetes oldalon, vagy nyomtatott formában.

Buying persons: Az amatőr szerzők és az ismerősei.

Megvalósítás: Indíts egy honlapot, amelynek első oldalán megírod, hogy a honlap amatőr szerzők írásait jelenteti meg. Írd meg, hogy az olvasók szerint legjobbnak itélt írások könyv alakban is megjelennek. Minden szerző, akinek írása bekerül a válogatott művek kiadványába, minden lefoglalt oldal után 5-5 könyvet kell, hogy megvegyen 1000-1500 forintért. Azután írj ki pályázatot azzal, hogy a legjobb 20-25 mű díjtalanul megjelenik az oldaladon, a többiek pedig mondjuk 1000 forintos nevezési díj fejében kerülhetnek ki az oldalra. Az oldal látogatói szavazhatnak a megjelent írásokra (a szerzők felkérhetik az ismerőseiket a szavazásra). Természetesen ekkor még minden alkotó befizeti a nevezési díjat. Azután a legtöbb szavazatot elért 50-100  alkotónak küldj levelet, hogy bekerült a kiadványba az írása és nyomtatott formában is megjelenhet, amennyiben elküldi az esedékes könyvszám árát a címedre. A legjobb 20-at értesítsd arról, hogy ha elfogadják a könyv vásárlási feltételeit és írásaik megjelennek, a könyvek árából levonod a nevezési díjat. A beérkezett befizetések alapján állítsd össze a könyvet (a szerző fényképe, rövid életrajza és az alkotása) és az elkészített könyvet egyedi kiadvány formájában jelentesd meg. Ezek a kiadványok ára általában 1000 forint körül vannak darabonként a nagy amerikai kiadóknál. De ebből 25-50 százalék honoráriumot kapsz te. Számold ki, hogy egy 200 oldalas könyvnél, ahol a kötelező oldalak 6-10 oldalt jelentenek, tehát legalább 190 oldal után 5-5 könyvet vesznek a szerzők, hány könyvet adsz el és mekkora lesz a jutalékod. Ha sikeresen népszerűsíted a könyvet, könnyen találsz annyi alkotást, hogy havonta kiadj egy ilyen könyvet.

Mivel bővítheted az ötletet: Keress szponzort, aki hirdet az oldaladon, hirdet a könyvedben. Hidd el, a várható látogatottság mellett nem lesz nehéz 2-3 szponzort találnod egy-egy könyvhöz, vagy 5-10 hirdetőt az oldaladhoz. Az internetes hirdetést adhatod havi 50.000- 200.000 forintért, mig a könyvben, ha mondjuk egy cég logoja minden lap alján megjelenik, simán elkérhetsz 50.000 forintot, azzal, hogy a cégnek is biztosítasz valamennyi könyvet (ha nem kér többet, 10-20 példányt).

Mire válthatsz: Később megjelentethetsz rajzokat, grafikai alkotásokat, divatterveket, fekete-fehér fényképeket amatőr alkotóktól. 

Online vállalkozási ötletek idősebbeknek

Internetes munka idősebbeknek

Nem állítom, hogy a digitalis termékek értékesítése egyszerű internetes munka. Sőt, az az igazság, hogy a vásárlók mindenkor könnyebben határoztak valami olyan termék megvásárlása mellett, amely kézzel fogható, amelynek használati értéke azonnal látható. De az életben és az interneten is minden terméknek van vásárlója. Annak, aki internetes munkával akar foglalkozni, az a feladata, hogy megtalálja azokat a vásárlókat, akik az ő terméke iránt érdeklődnek.
Mindezek ellenére jelentős előnnyel rendelkeznek a digitalis termékek: Pénz nélkül előállíthatóak, számtalan példányban eladhatóak, nincs raktározási költségük, ingyen “szállíthatóak”. Érthető hát, hogy azok akik most tervezik, hogy internetes munkával foglalkoznak majd, elsősorban a digitális termékekre gondolnak.
Sokan, akik internetes munkával akarnak foglalkozni, az angol nyelvű piacon való értékesítésre gondolnak, mivel ez a piac legalább 50-szer nagyobb, mint a magyar nyelvű piac. Persze, ahogy a potenciális vásárlók száma lényegesen nagyobb, a kínálat is nagyobb, több az internetes munkával foglalkozó vállalkozás is.
A legnagyobb gond az, hogy a legtöbb ember nem rendelkezik olyan angol nyelvtudással, hogy ezzel megfelelő minőségű digitalis terméket hozzonak létre. Ezek az emberek számára ajálnható az ingyenesen felhasználható digitalis termékek kínálata. Ezeket a termékeket akár megváltoztatott címmel értékesítheted a saját neved alatt, mintha te lennél a szerző. Persze a felhasználási jogok eltérőek, ezért ha ilyen ingyenes terméket keresel, feltétlenül nézd meg a termék felhasználási jogait is, amit a terméket kínáló oldalon olvashatsz el. (Ha nem tudsz angolul, segíthet a Google fordító, hogy megértsd a szöveget. Az internetes fordítóprogramok ma még nem alkalmasak arra, hogy minőségi, netán irodalmi fordítást készítsenek, de arra nagyon is jók, hogy segítsenek az idegen nyelvű szöveg megértésében.)
Ilyen ingyenesen felhasználható digitalis terméket sok portal, blog vagy honlap kinál. Vannak olyanok is, amelyek a felhasználási jogokat pénzért kinálják, de erre nincs szükséged, mert ingyen is találhatsz elegendő minőségi digitalis terméket. Azt ajánlom, a következő oldalakon böngészgess: : http://master-resale-rights.com/private-label-rights /, https://www.indigitalworks.com/, http://www.bugabong.com/, https://www.ebookjunkie.com/resellrights.
Azt szokták mondani, a fiatalok az internettel születtek. Valóban sok internetes téma közelebb van a fiatalokhoz, mint az idősebb generációhoz. Ennek ellenére aránylag sok olyan téma van, amelyik elsősorban az idősebbeknek felel meg. Csak néhány javasolt téma:
  1. Utazás, utazási tapasztalatok
  2. Internetes munka
  3. Pénzkereseti lehetőség
  4. Hobbik
  5. Nosztalgia zene
  6. Történelmi események
  7. Hírek
  8. Földrajzi témák..


**************************************** 

Virtuális nyaralás

A blog, honlap vagy portál olyan embereknek készül, akik szeretnének eljutni valamilyen ismert turistaközpontba, de oda soha nem jutottak el. De az oldalt minden bizonnyal szivesen olvassák majd azok is, akik a nyaralásukat tervezik. Az oldalt akár magyar nyelven, de angol nyelven is elkészítheted. Az oldalon bemutatkozó hotelek, étermek, városi önkormányzatok, üzletek, ajándékboltok, emléktárgy és kézműves alkotások készítői és árusai, turistairodák, kirándulásszervezők maguk írják meg. Neked csak az első 10-15 helyet kell bemutatnod. Az ötlet megvalósítása lépésről lépésre:
1. Ha úgy döntöttél, hogy ezt az ötletet valósítod meg, indulásnak írj össze 10-15 olyan helyet, amelyet be szeretnél mutatni. Ha sokat utaztál, nyaraltál, akkor ezek a helyek között mindenképpen szerepeljenek azok a helyek, ahol kellemes időt töltöttél.
2. Készítsd el az oldaladat. Mindenképpen mutass be néhány olcsóbb és hangulatos helyi hotelt, hosztelt, nyatalót, de 1-2 csúcskinálattal rendelkező hotelt is. Murass be hasonló elvek szerint néhány étermet. Írd le, hogy mi van az étlapjukon (a profi vendéglők ezt az internetes oldalukon is megjelenítik). Írj a városról, írj a strandról. Írj arról, hogy mit érdemes megnézni a környéken, kirándulási helyeket. Írj az üzletekről. Mindehhez találsz képeket az interneten (ingyenes képek), de használhatod a Google Maps térképeit is. 
3. Készíts egy oldalt "Most itt vagyunk" témával. Persze nem kell ott lenned, de ezen az oldalon úgy írj, mintha éppen ott nyaralnál. Készíts egy 7-10 napos tervet, minden nap más és más programmal és erről számolj be. 
4. Hirdesd meg az oldaladat. Mond el, hogy megjelenteted az embere nyaralási cikkeit, fényképeit.. Rendszeresen külön oldalon jelentesd meg az írásokat, cikkeket. Ha egyes cikkek olyan helyről szólnak, amelyről egyébként oldalt készítesz, ott jelentesd meg az íerre a helyre vonatkozó írásokat, képeket.
5. Készíts és küldj reklámjavaslatot hoteleknek, vendéglőknek, üzleteknek, festőknek, kézműveseknek, emléktárgy üzleteknek...
6. Készíts és árulj olyan emléktárgyakat, amelyeket a honlapodon szereplő helyekhez kötheted: Fényképmontázs a megrendelőről és az adott városrúl, 3D nyomtatón készült kis ajándéktárgyak, szitanyomással készült pólók, golyóstollak, öngyujtók, kulcstartók... Kínáld fel ezeket az ajándéktárgyakat az olvasóknak.

A blog olvasói az emberek közül kerül ki, de a jövedelmed a hirdetésekből lesz. 




Könnyen és gyorsan indítható internetes munka

Hogyan találj csúcsminőségű digitalis terméket az internetes munkádhoz?

A legkönnyebb és leggyorsabban jövedelmet termelő internetes munka a digitalis termékek eladása


Azok, akik internetes munka ötleteket olvasgatnak, rendszerint olyan vállalkozási ötleteket keresnek, amellyel könnyen és gyorsan tudnak pénzt keresni. Az internetes munkáknál fontos tényező az is, hogy pénz nélkül, minimális kockázattal kezdhessen bele a vállalkozó és hogy ha nem is startup jellegű a munka, azért alkalmas legyen folyamatos jövedelemszerzésre, állandó fejlesztésre. És az is jó, ha autómatizálható az internetes munka.

Az internetes munkák közül az eladás az, amely a leggyorsabban pénzt termel. A fizikai termékek eladása, noha az utóbbi időben egyre több webshop nyílik és egyre többen foglalkoznak vele, nem a legjobb megoldás. Ha mágis ilyen termket választasz, mindenképpen tartsd szem előtt a következőket:
Olyan terméket választjál, amelyet te egyszerűen be tudst szerezni, de a vásárlók számára nem gyorsan és könnyen beszerezhető a termék
Olyan terméket választjál, amelyet gyakran, vagy ami még job, folyamatosan fogyasztanak, használnak az emberek
Olyan terméket választjál, amelynél nagy a beszerzési ár és az elérhető eladási ár közötti különbség
Olyan terméket választjál, amely kis méretű, könnyű, egyszerűen, könnyen és olcsón szállítható.

Internetes munka esetében sokkal jobban megfelelnek a digitalis termékek. A digitalis termékekre jellemző, hogy a legtöbbször azt maga az értékesítő állítja elő, tehát neki semmibe se kerül a termék előállítása. A digitalis termék számtalanszor ismételten értékesíthető. A digitalis termék “szállítása” könnyű, gyors és díjtalan.

De mit csinálj, ha nincs semmilyen eladható digitalis terméked? Nos erre is van megoldás. Ilyen esetben az internetes munkával foglalkozó vállalkozónak ajánlom az ingyenesen felhasználható digitalis termékeket. Aránylag sok olyan honlap van, amely ilyen digitáélis termékeket kinál. Persze angolul. De ha kiválasztasz egy megfelelő digitalis terméket, még ha nem si tudsz tökéletesen angolul, könnyen készíthetsz belőle számodra megfelelő digitalis terméket. A kiválasztot terméket töltsd le, a Google fordítója segítségével készíts egy nyers fordítást, majd nyelvtanilag tedd rendbe a szöveget. Wzután a következp lépés már “csak” az internetes munkád megszervezése és a terméked népszerúsítése, hirdetése.

Hol találhatsz megfelelő digitalis terméket? Mint mondtam aránylag sok olyan portal van, amely szabad felhasználású digitalis terméket kinál. Én a következőket ajánlom: http://master-resale-rights.com/private-label-rights / Ez a honlap kinálja a legnagyobb választékot, de vigyázva kell választani, mert az ingyenes és a szabad felhasználású termékek mellett másmilyen digitalis terméket is kinál. Jellemzője az is, hogy nagyon sok szabad felhasználású termékért bizony fizetni kell. A következő oldalakon kevés kivétellel ingyenes termékeket találsz: https://www.indigitalworks.com/, http://www.bugabong.com/, https://www.ebookjunkie.com/resellrights.

Amikor szabad felhasználású digitalis terméket keresel, nem árt meg tisztában lenni a felhasználási jogokra vonatkozó nemzetközi megnevezésekkel.

Master Resell Rights – MRR
Az MRR-elel a szerző eladja az ebook, DVD, szoftver vagy más terméke értékesítési jogait. A vevő árulhatja a terméket, megtartva magának a teljes bevételt. Árulhatja a termék továbbértékesítési jogát is. De nem módosíthatja az alkotást, nem írhatja át, nem tüntetheti fel magát szerzőként és nem módosíthatja az árat.

Giveaway Rights – GR
Ezeknél a termékeknél a megvásárolt jog birtokosa árulhatja a terméket és annak továbbértékesítési jogát, megtartva magának a teljes bevételt. Módosíthatja az alkotást, így átírhatja, feldarabolhatja, feltüntetheti saját magát szerzőként és módosíthatja az árat, vagy akár ingyen is adhatja.Azt csinálsz vele, amit akarsz.

Private Label Rights – PLR 
A PLR-nél a szerző minden értékesítési jogot elad a vevőnek. A vevő saját munkákaként árulhatja a terméket akár új néven, új designnal, megtartva magának az eladásból származó teljes bevételt. bevételt. Lehetőség van a mű minden korlátozás nélkül felhasználható. Így átírható, feldarabolható, módosítható, sőt maga a PLR jog is tovább értékesíthető. Itt általában csak azt szokták kikötni, hogy a vevő ne adja ingyen a terméket vagy egy adott árnál ne adja olcsóbban. 

Resell Rights – RR 
Az RR jogoknál a vevő árulhatja a terméket megtartva magának a bevételt, de nem árulhatja a továbbértékesítési jogot és nem módosíthatja az alkotást. nem írhatja át és nem tüntetheti fel magát szerzőként.

Az életben megtörténhet, hogy az alkotás szerzője a fentiektől valamilyen részletben eltérő részlettel értékesíti  az alkotást, ezért érdemes a részleteket is körültekintően megvizsgálni.

********************* 

Oktatás

Az oktatás mindig is olyan vállalkozás volt, amelyet vállalat alapítása nélkül is végezhettek az emberek. Gondolj csak bele, hány egyetemista, vagy középiskolás szerzett egy kis jövedelmet tanulási költségei fedezésére azzal, hogy tanulókat korrepetált. Ez a vállalkozási ötlet olyan idős, amilyen régen oktatási rendszer van.
A távoktatás természetesen újabb keletű. Több városi legenda is van arról, hogy hogyan alakult ki. Az egyik legvalószínűbb az, hogy a távoktatás kialakulásáért egy amerikai postafőmök a „felelős”, aki egy olyan kis postán volt az egyetlen alkalmazott, amit a tartósan alacsony postaforgalom miatt állandóan a bezárás veszélye fenyegetett. Kitalálta, hogy összegyüjt egyszerű, oktatásra is alkalmas anyagokat, arról, hogy valamit hogyan csinálhatnak meg az emberek, vagy hogy valamit hogyan javíthatnak meg egyszerűen a házban. Ezekből az anyagokból azután rövidített oktatóanyagokat készített. Kezdetben indigó segítségével több példányt készített kézírással, majd később, amikor már az írógép ára elérhetővé vált, a másolatokat írógéppel készítette, indigó segítségével több példányban. Az anyagokat apróhirdetésekkel hirdette meg és a postán érkező igénylésekre levélben küldte el. Az üzlet jobban sikerült, mint várta, munkáját hamarosan feladta és a továbbiakban már csak távoktatásból élt meg.
Az Internet új lehetőséget teremt a távoktatás számára. A távoktatás előnye, közel egy évszázados multja során az volt, hogy az előadó akkor dolgozott, amikor akart, valamint hogy egyszer dolgozott és azután ez az egyszeri munkájának termését, az oktatási anyagot, annyiszor adta el, ahányszor csak akarta. Hátránya viszont az volt, hogy csak egy írott tudásanyagot adott, nem volt azonnali közvetlen kapcsolat a tanuló és a korrepetitor között. Ez a kapcsolathiány még akkor is megmaradt, amikor már az oktatási anyagot az oktató hanglemez, vagy magnószalag, esetleg magnókazetta, vagy később videófilm formájában készítette el. Az Internet megszüntette a távoktatásnak ezt a hátrányát.
A távoktatás sikere a népszerűsítésen múlik. És a távoktatási cégek, vállalkozók munkájának éppen ez a leggyöngébb láncszeme: Az oktatási cégek többsége arról ismert, hogy nem elég jó a marketingje. Ha érdekel az online vállalkozás, érdemes ebbe belefogni. De sikeres csak három eset teljes betartásával leszel:
1.    Olyan témákra keresel megoldást, ami érdekli a célcsoportodat és hajlandó fizetni a megoldásért
2.    Nem bonyolítod túl a dolgot: Röviden, egyszerűen, tömören írsz. (A távoktatás használói még mindig sokkal jobban szeretik az írott anyagot, amit eltehetnek, később egyszerűen bármikor ismét átböngészhetnek, mint a puccos audió és video anyagokat. Ezért audió vagy video anyagokat csak akkor érdemes csinálni, ha azokra a téma feldolgozása  miatt szükség van, monjuk nyelvoktatás, kézművesság oktatása miatt).
3.    Folyamatosan és jól hirdeted a termékeidet

Ezek a munkák előnye: Hogy pénz nélkül indíthatók, hogy a vásárlóid magánemberek. Előny az is, hogy jelentős ismeretséget és társadalmi elismerést érhetsz el.

Hátránya: Hogy a vállalkozás indításának előkészítése hosszabb időt igényel, mert az eladásra kinált terméket el kell készítened. Hátrány az is, hogy a munka csak akkor lesz igazán eredményes, ha megfelelő ismertséget építesz ki magadnak és állandóan dolgozol a vállalkozásod reklámozásán. 


Infotermékek gyártása

Azok az emberek között, akik online vállalkozást szeretnének folytatni, kétségtelenül ez a legnépszerűbb vállalkozási forma. Saját maguk létrehoznak valamilyen digitalis terméket, amelyeket azután árulhatnak az interneten. Annak ellenére, hogy az egyik legnépszerűbb online vállalkozási fajtáról van szó, ez az egyik legnehezebb online vállalkozási forma. Megfelelő előtudással, tapasztalattal érdemes belevágni.
De azért arra is van lehetőség, hogy a legfiatalabbak is megtalálják a számításukat az ebbe a csoportba tartozó online vállalkozások esetében. Szinte nincs olyan téma, amellyel kapcsolatban ne tehetnél szert megfelelő tudásra az interneten. Tehát ha végzel egy kis kutatómunkát, bármilyen kérdéssel kapcsolatban össze tudsz szedni annyi tudást, amivel készíthetsz egy eladásra alkalmas infoterméket., amelyet azután értékesíthetsz is.
Az infotermékek iránt azért van reális és egyre növekvő kereslet, mert sok ember nem találja fel magát az interneten tapasztalható hatalmas információáradatban, vagy csak egyszerűen nincs ideje, kedve vagy türelme, hogy egyedül keresgessen. Sok esetben az is döntő lehet, hogy valakinek valamilyen speciális formában kellene néhány adat, amit az interneten egészen más formában talál meg.Például egy újság megtalálja az adatokat egy tanulmány formájában, több tíz oldalon szétszórva, neki pedig egy egyszerű és áttekinthető grafikai formában kellene.
És akkor már el is érkeztünk a legfontosabb kérdésig: Milyen infoterméket hozhatsz létre? A lehetőségek sora szinte végtelen, de ime a legkeresettebek és legfontosabbak:
Rövid tartalmi összegezés pár oldalas vagy hosszabb tanulmányokból (Az összegezés ne legyen hosszabb 600 szónál!)
Grafika
Infografika
Tanulmány
Recenzió, vagy könyvismertetés
Részletes ismertetés egy problémáról
Információ
Termékbemutató
Termékértékelés
Könyvbemutató
Honlapbemutató
Honlapértékelés
Blogbemutató
Blogértékelés
Videoblog bemutató
Videoblog értékelés
Kronológiai jegyzet
Olvasói vélemények gyükteménye
Idézetek
Összegyüjtött bölcseségek,
Fényképek
Videók
Zenei anygaok
Ismertető diasor
Egyperces kis történetek
Városi legendák
Mesekönyv
Ismert emberek bemutatása e-könyvben
Ismert feltalálók életrajza e- könyvben
Szakmai magyarázó ismeretterjesztő kézikönyv
Útmuttaó
Önfejlesztp könyv
Útleírás
Riportkönyv
Dokumentumgyüjtemény
Dokumentumregény
Események sematikus rajza
Audió oktatóanyag…

Ezek a munkák előnye: Hogy pénz nélkül indíthatók, hogy a vásárlóid magánemberek. Ez az online vállalkozási forma legnagyobb előnye az, hogy megfelelő elismerést, renomét teremtesz vele magadnak.Hátránya: Ha hogy a munka előkészítése hosszabb időt igényel. Hátrány az is, hogy a munka csak akkor lesz igazán eredményes, ha megfelelő ismertséget építesz ki magadnak és állandóan dolgozol a vállalkozásod reklámozásán. 



Indíts blogot termékek bemutatására

Online vállalkozási ötlet azoknak, akik "semmihez se értenek"

Minden vállalkozás kulcskérdése az értékesítés. Jó értékesítés nélkül a világ legjobb termékét előállító, legfantasztikusabb vállalkozás is megbukik. Még inkébb így van ez az online vállalkozások esetében, ahol a potenciális vevő meggyőzésére másodpercek, jobb esetben is csak percek állnak rendelkezésedre. De ez előtt meg is kell találni a potenciális vevőt és meggyőzni az élőszó erejének nélkülözésével.
Pedig a gazdasági életben mindig el kell adni valamit: A terméket, a szolgáltatást, a jogot, a felhatalmazást, az ötletet... Ezért van az, hogy a leggazdagabb emberek nem a jó vállalkozók, hanem azok, akik sikeresek az értékesítésben. Pedig annak is van lehetősége jól eladni a termékét, szolgáltatását, aki egyébként nem (vagy még nem) sajátította el a jó eladó képességét.
És a  legtöbb vállalkozónak gondot okoz az eladás. Különösen az új termékek szolgáltatások eladása gond, mivel ezeket még nem ismerték meg az emberek.
Számodra pedig ez lehet az üzleti lehetőség. Indíts blogot, amelyen az új termékeket, szolgáltatásokat mutatod be.

Vannak olyan honlapok, blogok, amelyek a műszaki ujdonságokat, új termékeket mutatnak be. Az emberek szeretik olvasgatni ezeket a bejegyzéseket. Ezek azonban nem mondják el azt, hogy a termék hol és mennyiért vehető meg. A te blogod legyen olyan, amely a vásárlási lehetőségeket is elmondja. Megírod, hogy hol, melyik vállalkozónál mennyiért vehetik meg az adott terméket. Ez a vállalkozónak is jó, mert reklámozod a termékét, sőt helyette beszélsz és az így kimondott szavakat az olvasók sokkal jobban elhiszik, mint ha azt maga a vállalkozó mondta volna el. De jó az olvasónak is, mert ha meg szeretne venni egy terméket, tudja, hogy hol kell keresnie.
Minden bejegyzésed végén hívd fel az olvasók figyelmét, hogy ők is elmondhatják véleményüket, ha valamilyen termékkel szolgáltatással elégedettek, vagy nem elégedettek. Az ilyen bejegyzésért nem kell fizetned, az emberek szeretnek véleményt mondani. Csak egy kis bátorításra van szükségük. Te meg eléred azt, hogy a blogod egyre nagyobb részét nem is neked kell írnod.
A kérdés csak az, hogy honnan lesz bevételed. Kezdetben sehonnan. Ha azonban már felfutott az oldal, kínáld fel a termékeket értékesítő online és más internetes vállalkozásoknak, hogy ha fizetnek, írsz róluk. Ez melesleg sokkal jobb reklám nekik, mint a szokványos reklámok. 30.000 -50.000 forintot nyugodtan kérhetsz egy-egy ilyen írásért. Ha már heti egy posztod van, az is szép plusz bevételt biztosít neked. De az a jó, ha heti 3-4 bejegyzést teszel közre és egy-egy poszt az adott árért 5-10 napon át olvasható az első oldalon. Persze utánna a blogarhívában továbbra is megtalálható lesz az írás. Ezt grátisz kapja a hirdető. (Reklámozd ezt is, mert ilyen plusz ajándékkal sem TV, sem rádió, sem újság reklám nem rendelkezik!!!)

Szervezz poszt értékesítési portált

Alakítsd meg a blogbejegyzést írók klubját

Az interInternet fejlődésével egész sor új vállalkozási lehetőség született. Különösen azzal erősödött fel ez a folyamat, hogy az Internet a legszélesebb tömegek számára elérhetővé vált, leegyszerűsítette, gyorsá tette és hihetetlenül olcsóvá tette az emberek közötti kommunikációt. Ez a tendencia minden bizonnyal tovább tart majd.

A blogolás elterjedésével egyre több blogoló szeretne olyan minőségi írásokat a blogjára, amely látogatókat vonz majd, de megfelelnek a keresőmotorok algoritmusának is, tehát a keresők ezekkel a bejegyzésekkel előbre sorolják majd az azt megjelentető blogot a keresők találati listáján. Ilyen szöveg írása nagymértékben eltér az iskolában tanult fogalmazási alapelvektől. Ezzel máris lehetőség adódott egy új szakma, a blogbejegyzésírás megjelenésének.

Egyre többen sajátítják el a blogírás tudományát, egyre többen írnak jó blogbejegyzéseket. Az itt jelentkező probléma, hogy hogyan jelentkezik a posztszerző a blogtulajdonosnál, vagy a blogtulajdonos hogyan talál magának megfelelő posztírót. Ez a posztírók számára kulcskérdés., hisz nem elég a posztot megírni, azt el is kell adni. A posztszerzők szabadúszó oldalakra jelentkeznek és az írókat kereső blogtulajdonosok ott találhatnak rájuk. Ez a forma logikusnak tűnik és működik is. De a blogbejegyzéseket írók szerint a rendszer túl lassú, kicsi az esély, hogy egy posztíró így elegendő kapcsolatot találjon a blogtulajdonosokkal ahhoz, hogy az így kapott rendeleséekből megéljen. A jobb eredményhez a posztszerzőket népszerűsítő portálok aktívabb tevékenységére van szükség. Ez ad neked is egy lehetőséget. Használd ki!

Készíts egy blogbejegyzéseket árúsító portált. A posztszerzők meghatározott havidíj fejében lehetnek a portál mögött álló klub tagjai. A szerzők mindegyike készítsen el 3-5 különböző témával foglalkozó és különböző igényeknek megfelelő posztot, amit te megjelentetsz a blogodon. Határozzák meg a munkafeltételeiketis: Mennyiért írnak meg egy posztot? Milyen keresőmunkát vállalnak el? Mennyi idő alatt teljesítik a feladatukat? Az elkészült blogbejegyzéseket megjelenteted a blogodban. Ha a posztok jók, neked is egyre több látogatód lesz.

Azután reklámozd a blogodat. Neked az a fontos, hogy a blogtulajdonosok olvassák, látogassák a blogodat. Ezért a legfontosabb reklámtevékenység mások blogjainak olvasása. A meglátogatott blogokon  a blogbejegyzésekhez megjegyzéseket kell fűznőd, amiben ajánlod valamelyik, az olvasott blog témájával kapcsolatos blogbejegyzést, amely a te blogodban szerepel. Kínáld fel a szerzők írásait. Aki fizet, annak küld el a szerző adatait. Megtörténhet, hogy lesz olyan szerző, aki a jövőben sem akar majd vesződni az eladással és folyamatosan a poszt értékesítő portált képező blogodon keresztül adja majd el az írásait. De a legvalószínűbb, hogy a blogbejegyzés szerzője és a blogtulajdonos az első találkozás után közvetlenül, a te megkerüléseddel dolgoznak majd. Viszont ha elegendő posztszerzőt tudsz találni és hatásos leszel a blogod népszerúsítésében a két fő jövedelemszerzési forrásból, a posztírók tagsági díjából és a blogbejegyzést írók elérhetőségi adatainak értékesítéséből lehet elegendő bevételed. Persze ehhez száz vagy annál is több posztíróra van szükséged és havonta több tíz kapcsolatot kell létrehoznod a blogbejegyzést író és a blogtulajdonos között. De ahogy növekszik a portál alapját képező blogod látogatottsága, úgy számíthatsz egyre nagyobb reklámbevételre is.

Jó hír viszont, hogy mivel a blogírók igyekeznek minél jobb bejegyzésekkel bemutatkozni, a blogodon egyre több lesz a jó blog és a keresőben egyre előréb kerülsz, ami több látogatót vonz majd és nagyob lesz az értékesítési lehetőséged is.

Babavárók online tanácsadója

Tömören, röviden, egyszerüen - online

Az életben alapszabály, hogy amikor az egyén vagy a család életében változás áll be, tanácsra, segítségre szorulnak. Ha ilyenkor tudsz segíteni, sikeres online vállalkozásod lehet.
Az egyik legjelentősebb ilyen változás, amikor új tag érkezik a családva. A babavárókra jellemző, hogy szeretnének mindenből jól felkészülni és szeretnének minden biztonságot és kényelmet megteremteni az új családtag számára. Szinte abban a kényszerben élnek, hogy valamit még nem tettek meg, ami rendkívül fontos.
Könyveket, információforrásokat vásárolnak.
És ez lehet a te lehetőséged. Ha van tapasztalatod a baba körüli teendőkben, készíts információs anyagot és add el online. De eladhatod kinyomtatott formában is. Az eladáshoz nem kell mást tenned, csak hirdetned, hirdetned, hirdetned az anyagot. A vállalkozásod sikere elsősorban attól függ, hogy milyen eredményes lesz a hirdetésed. Persze később már az is sokat segít majd a hirdetésben, ha a vásárlók elégedettek lesznek és elmondják tapasztalataikat az új babaváró ismerőseiknek. De még ez mellett is a hirdetés a leglényegesebb feladat ebben a vállalkozásban (Természetesen az informatív, árulásra kerülő anyag elkészítése után). A hirdetést már most megkezdheted. Szánj rá napi 1 órát. Adj fel ingyenes hirdetéseket az Interneten, beszélj az anyagodról az ismerőseidnek, tegyél ki hirdetést olyan egészségügyi intézetbe, vagy annak környékére, ahova a babaváró családok járnak egészségügyi ellenőrzésre vagy tanácsadásra. Közbe van 10-30 napod megírni az anyagot.
Többen megpróbálkoznak azzal is, hogy blogot indítanak ezzel a témával és azon keresztül kínálják az anyagukat eladásra. Nem tartom jó ötletnek, mert könnyen felcserélpdnek a szerepek: Elkezdik a blogot hirdetni hogy minél több látogatót csaljanak a blogra. És közben elfelejtik, hogy az ő termékük nem a blog, hanem az említett tanácsadó informatív anyag. Azt kell eladni!
Milyen legyen az anyag?
Ez a másik kulcskérdés. Ezzel a témával kapcsolatban számtalan könyv jelent meg. A könyvek szinte kivétel nélkül vaskosak, sok tudást adnak át. Hatalmas, szép szines képet tartalmaznak, fényes papírra nyomtatott, a problémát hosszan fejtegerő szöveggel. Pontosan olyan, amit ugyan az emberek szivessen megvesznek, sőt szivesen adnak ajándékba is, de ami egyáltalán nem praktikus. A bababváróknak olyan könyvre, anyagra van szükségük, amit nem sajnálnak lapozgatni, ahol nem kell vigyázni az oldalakra, hanem ha kell, gyorsan megtalálhatják azt amire éppen szükségük van.
Tehát: Az informatív anyagod legyen egyszerű, tömör, rövid és érthetően, röviden megfogalmazott szöveggel, akár lézer nyomtatóval készítve. Jó, ha kérdés-válasz formájában írod, de ez nem kötelező. Az első oldal legyen a tartalomjegyzék. Ha ezt az oldalt csak egy átlátszó múanyag fedőlap borítja, a használó már a könyv kinyitása előtt megtalálhatja, hogy hanyadik oldalon van az a téma, amit keres. Képre nincs szükség. Csak növeli az oldalszámokat és nem mindig segír a tartalom megértésében. Itt pedig díszítésre egyáltalán nincs szükség.
Gondold át, hogy milyen kérdéseket ölelsz fel. Számtalan kérdés lehet és elsősorban tőled függ, hogy melsyket öleled fel. Én csak néhányat ajánlok:
1.     Milyen és mennyi ruhára van szükség a baba öltöztetéséhez?
2.     Mire figyeljünk oda a ruhavásárláskor, hogy a ruha parktikus legyen és az öltoztetés könnyű és gyors lehessen?
3.     Milyen játékot vegyünk a babának?
4.     Milyen ágyat vegyünk a babának?
5.     Hogyan rendezzük be a babasarkot vagy babaszobát?
6.     Mit tegyünk ha a babának fáj a hasa?
7.     Mit tegyünk ha a babának láza van?....

Jó, ha az anyagodat kiegészíted néhány olyan lappal, ahova a szülők bejegyezhetnek valamit. Mondjuk azt, hogy mikor hány fok volt a baba testhőmérséklete. Ennek ugyan egészségügyi szempontból nem nagy jelentősége van, mert ha a baba orvoshoz kerül, az úgy sem hisz el semmit, hanem megméri a baba lázát. De ezek a lapok jók arra, hogy mindenki új, még üres anyagot akarjon venni.
Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

Használd ki a tapasztalatod - indíts online vállalkozást!

Idősebbek is elkezdhetik - online vállalkozási ötletek

Nem tudom miért alakult ki az a fáma, hogy az internet csak a fiataloknak kedvez. Valóban soha annyi sikere fiatal  vállalkozó nem volt, amennyi az Internet óta. Ennek azonban nem az az oka, hogy az Internet nem való az idősebbeknek, hanem a következők:
1. Mig korábban csak az éppen a közelünkben levő vállalkozásokról és a valóban nagy világcégekről hallottunk, addig ma már annak köszönhetően, hogy az Internet átlépi az országhatárokat és a kontinensek közötti hatalmas távolságokat, szinte a legkisebb vállalkozásokról is tudomást szerzűnk (persze, ha annak jó a marketing programja)
2. Korábban egy-egy vállalkozás indítása jelentős tőkét igényelt. A fiatalok nagy része pedig pedig nem rendelkezett sok pénzzel. Az Internetes és ezen belül különösen az online vállalkozások pedig szinte pénz nélkül indíthatóak, mégis gyorsan tudnak fejlődni és sokszor nagyon is jelentős bevételt tudnak generálni. 
3. A korábban ismert vállalkozások szinte kivétel nélkül termelésen vagy értékesítésen alapultak. Ezért a többségnek nemcsak hogy termelési objektumokkal, gyárakkal, műhelyekkel, vagy esetleg raktárakkal, üzlethelyiségekkel, hanem megfelelő gépekkel, szakembergárdával és kidolgozott és már alkalmazható technológiával kellett rendelkeznie, addig ma már egy online vállalkozás beindításához elegendő egy jó ötlet, egy okostelefon, tablet, esetleg laptop, notebook vagy asztali számítógép. És ezzel már sokkal többen rendelkeznek, tehát sokkal könnyebb elindítani egy sikeres vállalkozást.
A fiatalok merészen belevágtak, hisz nekik még nem tanították meg azt az iskolai butaságot, hogy a sikeresek csak a kiváltságosak lehetnek. A többieknek marad az álmodozás... Az idősebb gewnerációt pedig gúzsba köti ez az abszurd állítás. Indulj neki te is. Mindegy, hogy hány éves vagy. (Én 70 éves vagyok néhány sikeres és néháby sikertelen vállalkozással a hátam mögött. Mondhatnád most, hogy lám, buktál is. Igen. De ha nem lettek volna elbukások, a sikeres ötletek se születtek volna meg. A sikeres ötletek éppen az elbukásokban fejlődtek, csiszolódtak. Csak arra vigyáztam, hogy ha lehet, ne bukjam nagyot és utánna fel tudjak állni és menjek tovább. Ennyi.)
Az internet és az online vállalkozások korában egyre több olyan online vállalkozás indul el, amelynél az idősek tapasztalat, szaktudása sokat jelentene. Ezek az online vállalkozási ötletek megvalósításánál az idősebb generáció tagjai előnyben vannak. Érdemes volna ezt kihasználni. Annál is inkább, mert aránylag sok ilyen online vállalkozási ötletet nyugdíjaskorban is eredményesen lehet működtetni. És melyik nyugdíjas ne örülne annak, ha a nyugdíjaztatása után nemhogy csökkenne, hanem éppenséggel növekedne a bevétele?
Hogy meggyőzzelek, szeretnék bemutatni néhány ilyen ötletet.

Idösebbek biztonsági központja - online vállalkozási ötlet

Nemegyszer elhangtott már, hogy az idősebb eberekre számtalan veszély leselkedik. Itt nem a morbíd rablógyilkosságokra gondolok, hanem olyan egyszerű esetekre, hogy elesik, és nem tud felállni, vagy csak egyszerűen rosszul lesz, esetleg megfázik és nem tud elmenni bevásárolni. Persze ott a telefon, hívhatná a hozzátartózóit, orvost, mentőt, rendőrt, tűzoltót, vagy akit kell. De az az igazság, hogy ilyen esetekben a legtöbb idős embernek nem jut eszébe a telefonszám, nem látja a telefon gomjait...
Szervez idősek biztonság központját. Köss szerződést az idősek rokonaival, gondozóival. Azután vegyetek egy telefont és állitsátok be úgy, hogy amennyiben az idősebb személy megnyom egy rövid gombkombinációt, azonnal téged hív. Ez biztonságot jelenthet számára. Te pedig a hívásnak megfelelően hívhatod a családot, a gondozót, vagy az illetékest, az orvost, rendőrt, falugondnokot... A szolgálatod része lehet, hogy felveszed a rendelést és a bevásárlást is elintézed. Vagy csak egyszerűern beszélgetsz az emberekkel. A lényeg, hogy te, vagy később, ha már sok a kliensed, valamelyik alkalmazottad mindig ott legyen és ha kell beszélgessetek az idős emberrel, felvidítsátok, válaszoljatok a kérdéseire, megnyugtassátok. Ha kell, adjatok neki tanácsot. 
A szerződéskötéskor a családtagok megadhatják azt, hogy te mikor melyik számon hívod őket és közülük kit hívsz. Megadhatják azt is, hogy milyen plusz szolgáltatást válalsz. Ez lehet a heti vagy napi beszélgetés, a születésnapi és névnapi felköszöntés, figyelmeztetés arra, hogy vegye be a gyógyszerét. Jelentős az is, hogy az idős embernek elég például azt mondai, hogy "Elestem, nem birok felállni"  és te a szám alapján már tudod a nevét, címét, hívhatod a mentőt.
A munka kezdetén nem szabad elfelejteni, hogy ez egy szolgáltatás. Még ha az idős ember hozzátartozóinak nem is kell mélyen a zsebükbe nyúlni ez-egy havi előfizetésért, ahhoz, hogy eredményt adjon a vállalkozás, 90-150 nap folyamatos ismertetésre, reklámozásra van szükség. De ha már beindult a munka, az érintettek szájról szájra adják az információt és nem lesz gondod újabb klienseket találni. Persze azért a nem túlságosan  reklámszagú informáló hirdetésekre folyamatosan szükséged lesz.
Ez egy sok helyen már kivállóan üzemelő online vállalkozás ötlete. Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

Reklámozz vállalkozók helyett - online vállalkozási ötlet

A legtöbb vállalkozás azon bukik el, hogy a tulajdonos nem elég kitartó a reklámozásában. Az emberek nem kitartóak és nem szeretnek hirdetést feladni. A vállalkozók nagy része szivesen fizetne 10.000-30.000 forintot azért, hogy helyettük naponta feladj néhány apróhirdetést. (Ha kreatív vagy és jó hirdetési szövegeket írsz, a nagyobb cégek, akiknek fontos a minőség, akár pár száz ezer forintot is hajlandóak fizetni havonta.) Ha szerződést kötsz 10-20 céggel hirdetésfeladásra, máris jó vállalkozást indítottál. Ennyi munkát pedig akár napi 2 óra alatt el tudsz végezni. Persze, kezdetben, amig az agyadat át nem állítottad a reklámozás szerű gondolkodásra, ettől több kell. 4-6 óra. Lehet, hogy sok. De gondolj arra, hogy a munkahelyeden ettől is sokkal többet kell eltöltened és a fizetésed nem biztos, hogy magasabb annél, amit ezzel az online vállalkozással meg tudsz keresni.
A reklámozással kapcsolatban azért néhány dolgot tudnod kell:
1. A legeredményesebbek a nem reklámszerű reklámok
2. A vidám reklámok eredményesebbek.
3. Adj fel hirdetést abban az újságban is, amelyben tegnap hirdettél, mert az azóta feladott hirdetések miatt a te hirdetésed már hátrébb csúszott.
4. Soha ne tegyél fel kétszer vagy többször ugyanolyan szövegű hirdetést. Az újságok és hirdetőoldalak javasolják, hogy ha fizetsz egy kis pénzt, 7-10 naponként ismét az első helyre teszik a hirdetésedet. Nem a legjobb megoldás elfogadni ezt az ajánlatot, mert ugyan az első helyre kerül ismét a hirdetésed (a munkád nélkül), de az olvasó ráismer, hogy ezt már olvasta és anélkül továbblép, hogy a hirdetés lényegét, az ajánlatodat elolvasná. 
5. Ne aszerint választjál ki egy hirdetőoldalt, hogy az oldal mit mond magáról. Amelyiket a Google előrébb sorolja azt biztosan többen olvassák. És neked ez a lényeges!
Persze az ötlet nem elég. Az ötlet arra lehet elég, hogyí el kezdj gondolkodni egy ilyen vállalkozás megvalósításán. Ahhoz, hogy ebből valódi sikeres vállalkozás legyen, további ismeretekre van szükség. És természetesen a te munkádra és a kitartásodra. Mert kitartás és munka nélkül egyetlen vállalkozás sem létezhet. Ha érdekel, hogy hol és hogyan szerezheted meg INGYEN  a további információkat, írj egy levelet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

Alakíts virtuális klubot mint online vállalkozás

Alakíts virtuális klubbot. Az emberek általában szeretnek valahova tartozni. Könnyen elfogadják azt is, hogy ezért tagsági díjat, valamilyen csekélyebb pénzt kell fizetni. Talán a havi 1000-5000 forint elfogadható.  Indíthatsz több klubot is. Amikor az első már bejáródott, kezdj el egy másodikon, majd harmadikon dolgozni.Azért arra vigyázz, hogy ne vállald tól magad. Mondjuk 5-6 klubnál többet ne vállalj magadra... 
Az internetes vállalkozók manapság rendszerint valamilyen előfizetéses termékben gondolkoznak. Ez azért jó, mert akkor havonta van biztos bevételük, De ha ez valóban valamilyen termék, akkor havonta el kell nekik adni a terméket, rá kell a klubtagokat beszélni, hogy vegyék meg azt. Ha tagsági díjról van szó, akkor a fizetést magától érthetődőnek tartják az emberek. 
A másik dolog, hogy amikor már túlságosan elterjed az előfizetéses termékek kínálata, az emberek kilépnek. A tagok rendszerint csak 3-4 hónapig hajlandóak egy előfizetéses rendszer tagjai maradni, ha a tagsági díjért csak valamilyen terméket, digitális terméket, e-maileket, leveleket. könyveket kapnak. Lenni kell valamilyen KÖZÖS történésnekl! 
Legtöbben még a legjobb ingyenes oktató programokból is kilépnek az emberek 3-4 hónap után. Pedig ott még történés is van, hisz te tanulsz, haladsz az anyag megismerésével... Csakhogy ez a "történés" egyirányú. Túl távol áll a valóságtól, ahol a kétirányú kommunikáció, az akci ás reakció szoros összekapcsolódása a jellemző. 
Klubot szinte bármire lehet alapítani, ami az emberek nagyobb tömegét foglalkoztatja. Mondjuk valamelyik sportklub, vagy sportoló kedvelői klubja. Jobb külföldi sportolót vagy klubot választani, mert külföldön örülnek is az ilyen virtuális klubnak, itthon meg még engedélyt is kell kérni a kiválasztott sportolótól, sőt a legtöbbször még pénzt is kérnek. De lehetünk szinészek, énekesek, vagy valamelyik turistaközpont kedvelői is. Esetleg szervezhetünk versírók, rajzolók, amatőr festők virtuális klubját is. A világban vannak kártyaklubok, sakk-klubok, szülők klubja, gyerekek klubja, kézimunkázók klubja... A lényeg, hogy a klub segítsen valamilyen probléma megoldásában, vagy összehozza a hasonló hobbival megáldott embereket, esetleg lehetőséget biztosítson a bemutatkozásra, népszerűsítésre... 
És akkor nézük, mi lehet a történés: Elsőnek a webináriumok indultak meg. Azután a facebook online videós rendszere (Itt nagyon eltérőek az eredmények: Akinek sikerült valamilyen virtuális klubot, csoportot felhúzni mellete, az sikeresnek mondhatja magát. Aki csak mondta a magáét, annak bizony kevés és egyre kevesebb a látogatója.- És akkor itt mindjárt meg kell jegyeznem, hogy a tagokat sohasem szabad büntetni. Inkább el kell ismerni a munkájukat, dicsérni kell őket. Tudom, most azt kérdezed, hogyan tedd ezt azzal a taggal, aki valamilyen munkájával, kijelentésével kárt tett a klubnak. A legjobb ami tehetsz az ilyen megnyilvánulással, ha nem foglalkozol vele. Helyette megdicséred nyilvánosan azt, aki nem ezt tette, hanem éppen ellenkezőleg a klub fejlődésén dolgozott. )


Újabb online vállalkozási ötletek idősebbeknek

Mit gondolsz, hány olyan online vállalkozási lehetőség van, ahol az idősebb korosztályí is megállja a helyét, ami olyan téma körül alakult ki, ami az idősebb korosztályt is érdekli? Bizony sok. És ahogy növekszik az online vállalkozások száma egyre több lesz. Néha elég csak a külföldi példát hazahozni és a jelyi adottságokhoz formálni, de néha egészen új gazdasági vállalkozási ötletet kell kidolgozni egy-ergy helyi probléma megoldására. Ha egy lényegesen hosszabb lista érdekel, azt ingyenesen megkapod, ha jelentkezel ezen a címen: miksa.beer@gmail.com. A tárgy mezőbe írd be: Gazdasági ötletek listája.

Érdekelnek a részletek, amelyekkel az online vállalkozási ötlet könnyen gyorsan és egyszerűen megvalósítható?

Egy vállalkozási ötlet megvalósításához maga az ötlet nem elég. Jó volna tudni egy egész sor más adatot: Mi kell a felszereléshez? Mennyibe kerül az indulás? Mennyi idő alatt lehet megvalósítani? Kell-e hozzá szaktudás és milyen? Kell-e hozzá kompetencia? Mennyit lehet vele keresni? Hol kell hirdetni és hogyan? Arról nem is beszélve, hogy aranyat érne egy lépésről lépésre vonatkozó leírás. 
Megpróbálhatod a megvalósítást egyedül is. Nem akarlak lebeszélni, de jó ha tudod, hogy az egyedül indulók 80 százaléka soha nem lett sikeres, miközben talán éppen a szomszédja sikeres lett ugyanazzal az ötlettel. Arról nem is beszélve, hogy az egyedül indulól (Én is) általában 5-12 évvel is többet dolgoznak, mire átlátják a problémát és a lehetőséget, mig azok akik megkapják a kellő információkat, talán már holnap elindulhatnak a siker felé. A siker nem attól függ, hogy ki tudott az ötletről előbb, ki kezdte el, hanem attól, hogy ki mennyi időt, pénzt vagy munkát hajlandó befektetni. Amikor pénzt mondtam, nem milliókra gondoltam. Egy online vállalkozás indítása, ha pénzről beszélünk, általában legtöbb pár ezer forintból megoldhatü. (Közben azért meg kell jegyeznem az örök várakozók miatt, hogy egy telített piacon szinte lehetetlen eredményesnek lenni, mig egy üres piacon  minden könnyebben sikerül. Ne várj holnapig.)
Javaslom, hogy ha valóban eredményes akarsz lenni, kérd az Online vállalkozási ötletek című e-mailt. Minden héten kapsz egy e-mailt, amelyben három kidolgozott online vállalkozási ötlet leítása szerepel.  A levél egy hónapra 2000 forintba kerül. Mielőtt azt mondod sok, gondolj a következőkre:
1. Mit vehetsz 2000 forintból?
2. 12 vagy 15  ötletet kapsz egy hónapban. Egy-egy ötlet kevesebb mint 170 forintba kerül. 
Ha meg szeretnéd rendelni ez e-mail sorozatot, küld el a címemre a 2000 forintot (Beer Miksa, 24300 Backa Toloa, Vajdaság Szerbia) és küld el az e-mail címedet a következő címre: miksa.beer@gmail.com.

A tárgy mezőbe írd be (online vállalkozási ötletek - e-mail).Az e-mail tárolásakor figyelembe veszem a törvényes előírásokat, vagyis a rendelés letelte után, ha nem hosszabítod meg a rendelést, autómatikusan törlöm a címedet. Ha később mégis meggondolod magad, újra kell jelentkezned és rendelned.

Indul egy klub!

 Általában azt szokták mondani, jogy a fiatalok már az internettel születtek az idősebbek meg semmit sem értenek a számítástechnikából, a komputerek és a honlapok világából. Szerintem ez nem igaz.
Ha te is elmúltál már 50 éves és azért még megnézed az Interneten a bejegyzéseket, elmondod véleményedet valamelyik közösségi oldalon, vagy adatokat, ötleteket keresel az Interneten, mond el a véleményedet ezzel a kérdéssel kapcsolatban. Szeretném hallani a véleményedet. (Nézd meg a https://onlinevilag.blogspot.com/p/inline-vallalkozasi-otletek-idosebbeknek.html blogoldalt és az oldalon alább mond el a véleményedet, vagy küld el azt a miksa.beer@gmail.com e-mail címre.

Alakítsuk meg az idősebb internetezők klubját. Ehy olyan klubot, amely értesíti az időseket mindarról ami érdekli, vagy érdekelheti őket. Olyan klubot, amelyben az idősebbek elmondhatják a véleményüket, problémáikat. Olyan klubot, ahol az idősebb internetezők véleményt mondhatnak a körülöttük levő világról, az egyes termékekről, elmondhatják merre jártak, hova érdemes elmenni, hol érezték jól magukat.

A klub indulásához ennyi. Hamarosan újabb hírekkel szolgálok arról, hogy hol és hogyan értesülhettek az újabb eseményekről. Az Internet a miénk is. A mi generációnk teremtette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...