Virtuális táborok szervezése idősebbeknek
Célcsoport: 40 és 60 év közötti emberek. A legtöbb családot ebben
az időben elhagyják a gyerekek, akik befejezik az iskolát, elhelyezkednek,
gyakran más városba költöznek Az embereknek hirtelen felszabadul egy csomó
idejük és ezt szeretnék hasznosan kihasználni. Megtörténik, hogy ebben az
időszakban kertészkedésbe fognak, kézimunkázni kezdenek vagy átrendezik a
házat, kertet, de az sem ritka, hogy utazni, túrázni kezdenek. Esetleg más
hasznos vagy szórakoztató elfoglaltságot keresnek.
Probléma: Gaskran előfordul, hogy az emberek olyasmi iránt kezdenek
érdeklődni, ami valamilyen alaptudást követel. Mondjuk a hagyományos kézimunka
készítése, a filmezés és videokészítés, memoár vagy könyvírás, esetleg a
képzőművészet, a festészet, rajzolás, grafika. Gyakori eset, hogy az emberek
nem tudják, hol és hogyan tudják ezeket az ismereteket megszerezni. Sőt
előfordulhat, hogy a településen, ahol élnek nincs is olyan klub vagy felnőttképző
tanfolyam, ahol lehetőségük lenne az adott ismeretek megszerzésére. A fiatalok
ezeket az ismereteket általában ifjúsági nyári táborokban szerzik meg. De ezek
az emberek már túl idősek ahhoz, hogy elfogadják a táborok világát. Szervezz nekik online képzést virtuális tabor
formájában.
Buying persons: A virtuális táborozásért maguk a táborozók, tehát a
célcsoport tagjai fognak fizetni.
Megvalósítás: Webinárium vagy chat programmal megszervezheted a
virtuális táborozást. De mielőtt maga a táborozást el kezded szervezni nyiss
egy informative honlapot, vagy blogot, ahol népszerűsíted a virtuális
táborozást. A megjelenő irásaidra kapott kommentárokból azt is láthatod, hogy
milyen táborozásra van szükség. De erre a célra egy kis kérdőívet is
megjelentethetsz. A táborozásra jelentkezők fizethetnek internetes módszerrel,
vagy banki átutalással is. Az ilyen táborozások általában 7-14 naposak. A
lényeg, hogy minden nap adott időben találkoztok az interneten. 20-30 percben
elmondod az az napra tervezett tananyagot. Ezt követően válaszolsz a
kérdésekre, beszélgetsz a tagokkal. Ha könnyen tudsz beszélgetést vezetni,
egy-egy ilyen találkozást akár 120-180 percesre is szervezhetsz, úgy többet
kérhetsz érte. A virtuális táborozás árát 10.000 – 50.000 forint között
határozhatod meg. Minél exkluzivabb tudást adsz át, annál magasabb árat
kérhetsz. Olyen virtuális táborozást
akár egész évben tarthatsz. Jó ha kiválasztasz 5-10 témát, amivel kapcsolatban
virtuális táborozást szervezel ás azokat váltogatod. A jövedelmedet növelheted
azzal, hogy az oldalon megjelentetsz néhány releváns affiliate linket megfelelő
bemutató leírással, illetve hogy a táborozási program során olyan segédanyagokat
ismertetsz, amelynek gyártóival, eladóival reklámszerződést kötsz (vésők a
fafaragó táborban, festékek a selyemfestő táborban, hidratáló krémek és
kozmetikumok az arcmasszázs táborban, példaregények könyvei az írótáborban…)
Mivel bővítheted az ötletet: Megteheted, hogy adott összegért
megjelenteted a táborozás során keletkezett munkák fényképét. Akár a szerző
képével és életrajzával. Másik bővítési lehetőség, hogy az oktatási anyagokat
összekapcsolod és jegyzet vagy könyv formájában 5.000-10.000 forint értékben
felkínálod a táborozóknak.
Mire válthatsz: Gyakorlatilag minden olyan online vállalkozási
ötletre, amely érdekli az adott célcsoportot: Kreatív ötletek bemutatása és
ezzel kapcsolatos hirdetések megjelentetése, Festmény és rajz online eladása, beszélgető
klub, kártya klub, nosztalgiázó oldalak…
________________________________
Előfizetéses termékek
Ezek
a munkák előnye: Hogy a vásárlóid magánemberek. Előny, hogy a vásárlókat nem
kell folyton meggyőzni a vásárlásokról. A tapasztalat azt bizonyítja, hogy a
havi előfizetéses újságoknál egy-egy vásárló átlagban 8-10 hónap alatt
morzsolódik le. Az éves előfizetéseknél ez a jelenség átlagban 2-3 évente
mutatkozik, mig más előfizetéses termékeknél a tervezett előfizetési időszak 50-100
százalékánál jelentkezik az átlagos lemorzsolódás.
Hátránya:
Hogy folyamatosan gondoskodni kell az új termékek előállításáról,
beszerzéséről, kipostázásról. Csak a valóban nagyon kitartó és a munkájukkal
szemben elkötelezett emberek számára ajálnható.
Niche online vállalkozási ötletek
Miért jók a niche vállalkozási ötletek
A helyzetet a sikeres vállalkozások számára a piac szűkítése oldotta meg. Ez csak látszólag jelent hátrányt. Például, ha a városban sok az autójavító üzem és az egyik autójavító úgy dönt, hogy ő csak egy adott márkájú autókkal foglalkozik, akkor eléri azt, hogy az a márka tulajdonosai hozzá viszik javítani az autójukat, mert hát ő a szakosodott autójavítója annak a márkának. Tehát lehet ugyan, hogy szűkűlt a piac, de a vállalkozó helyzete stabilizálódott az adott kisebb piacon.Ez a folyamat hozta azt a nagyon is valós nézetet, hogy aki mindennel foglalkozik, az senmivel sem foglalkozik. Ezt az elvet többféleképpen is megfogalmazták. Például, akinek mindenki a kliense, annak senki sem a kliense, vagy aki mindenkinek ír, az senkinek se ír.
Ahhoz, hogy egy vállalkozás életképes legyen, jobb találni egy rést a piacon, amely lefedetlen, ahol nincs, vagy legalább is kicsi a konkurencia, mint belépni a nagy piacra és a nagy konkurencia területére. Ezért keresnek egyre többen niche, vagyis réspiac vállalkozási ötleteket.
Hogyan találhatsz niche online vállalkozási ötletet?
Pozicionálás: niche online vállalkozási ötletek
Niche online vállalkozási ötletek tárháza
Ha induló vállalkozásban gondolkodik, érdemes a njche lehetőségek táján szétnézni. Tudom, hogy azt írtam, hogy niche - réspiac vállalkozási ötletet nem nehéz találni, de ennek elelnére nagyon sok induló vállalkozó van, aki nehezen találja meg az éppen megfelelő piacot. A legtöbb ember ugyanis nem látja a fáktól az erdőt.Rendelje meg a Niche - réspiac online vállalkozások hírlevelét. Egy hónapra 2000 forintba kerül. Ezért az összegért összesen négy e-malt kap, mindegyikben három réspiacra vonatkozó niche online vállalkozási ötlettel. Az ötlet leírása nem csak a vállalkozási ötlet kedvező és kedvezőtlen oldalait ismerteti, hanem elmondja a szükséges felszerelést, kompetenciát, a potenciális fejlődési lehetőséget és leírja a vállalkozási ötlet lépésről lépésre történő megvalósítását is.
A hírlevél árát küldjed el a címemre: Beer Miksa, 24300 Backa Topola, Baranjska 19, Szerbia. Egyben küldjed el az e-mailedet is, amelyre majd a hírlevelet küldöm.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):