Webshop bemutató

Szeretnél több látogatót a webshopodba?

Ne maradjon ki a webshopod a könyvből

Napról napra nyílnak új webshopok. Nem csoda, hisz az internetes értékesítés a leggyorsabban fejlődő kereskedelmi formák közé tartozik. Egy webshop jóval kevesebb pénzből indítható mint egy áruház, kis üzlet, vagy egy nagyárúházban levő saját eladási részleg. A wbshop megszervezése olcsóbb mint a multilevel rendszerek szervezése. A webshop jobb eredménnyel kecsegtet, mint a telefonos, vagy személyes direkt marketingre épült eladási rendszer. Mindez mellett a webshop fentartása és üzemeltetése is olcsóbb, egyszerűbb. Különösen ma, hogy nem csak fizetős webshop platformot használhatnak az induló vállalkozások, de van olyan internetes rendszer is, amely már ingyenes webshop megnyitását is lehetővé teszi és a webshopok minden előnyét kinálja. Vannak olyan ingyenes rendszerek is, amelyek a munka jelentős részét is átvállalják az induló vállalkozótól. Persze ezért fizetni kell, de van már olyan rendszer, ami előnyös a vállalkozó számára is, mert nem kér előre pénzt, fizetni csak a termék eladása után kell a termék árából bizonyos százalékot.
Mindezek ellenére egyre érezhetőbb, hogy a webshop tulajdonosok elégedetlenek az eredményeikkel. Sokan azt gondolták elég csak megnyitni a webshopot és várni a vevőket. De túlságosan kicsi a látogatók száma. Mivel az átlag azt mutatja, hogy 100 látogató közül 2-3 vásárol azonnal egy webshopban, ezért a látogatók számának növelése a webshopok üzemeltetésének egyik legfontosabb kérdése lett.
Erre számtalan módszer van. Hogy ki melyiket választja, az a webshop tulajdonosától függ. Én most egy olyan módszerről szeretnék beszélni, ami ingyenesen hozzájárulhat a webshopok látogatói számának növeléséhez.Készül egy könyv, amely a webshopokat mutatja be. A könyvben ingyen bemutathatod a webshopodat. Egy igazi webshop tulajdonosnak nem éri meg kimaradni a webshopokat bemutató könyvből.

Hogyan jelentkezhetsz a webshopokat bemutató könyvbe?

A jelentkezés egyszerű. Csupán el kell juttatni a legfontosabb adatokat a címemre: miksa.beer@gmail.com. Ezek az adatok a következők:

1. A webshop neve
2. A webshop URL címe
3. A webshop tulajdonának a neve (amennyiben kéred, hogy a neved ne jelenjen meg, kérlek, hogy a neved után tedd oda: "-ne jelenjen meg")
4. A webshop kommunikációs e-mail címe, ha publikus
5. A webshop szlogenje (Hogyan hirdetnéd a webshopodat egyetlen mondatban?)
6. A webshop misszoója (Hogyan írnád le, miért hasznos a vevőknek, ha nálad vásárolnak - egyetlen mondatban)
7. A webshop "Rólunk" menűpontja alatt közölt leírása
8. A webshopban értékesített termékek. Kérlek, a felsorolt termékeket, vagy a termékcsoportokat vesszővel válaszd el.
9. A webshop fő terméke (Legtöbb három terméket vagy termékcsoportot nevezhetsz meg).
10. Az az e-mail cím, amelyen a könyvvel kapcsolatban kommunikálhatok veled.

Azzal, hogy elküldöd a webshop megjelenésével kapcsolatos adatokat, kéred, hogy a webshopod ingyenesene jelenjen meg a webshopokat bemutató könyvben. Az adatokat, a kérdésekre megadott válaszok formájában csatolt doc fileben, vagy e-mailben kérem a következő címre: miksa.beer@gmail.com. Az adatok elküldésével beleegyezzel abba, hogy ezeket az adatokat a válaszodban megadottak szerint felhasználhatom a webshopod népszerűsítésére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...