2019. május 29., szerda

Hogyan indítsak idegen nyelvű online vállalkozást?

Az angol nyelvű online piac nagyobb és több pénz van benne

Hogyan legyen angol nyelvű online vállalkozásom

Mary, 13: Na jó: Mari. Angolul tanulok. Nem csak az iskolában, Különórára is járok. Szeretnék majd online vállalkozással foglalkozni. Az az igazság, hogy ha van olyan online vállalkozási ötlet, amivel az online vállalkozást már most elindíthatnám, hát én elindítanám. Persze magyar nyelvű vállalkozás is jó. De az angol nyelvű sokkal jobb. Azt hiszem, legalább százszor annyi ember olvas angol nyelvű honlapokat meg blogokat, mint magyar nyelvűt. Azon kívül az árak is mások. Nálunk egy-egy jó írásért pár száz forintot lehet kérni. Néztem néhány poszt eladásával foglalkozó angol oldalt. Hát legalább háromszor ekkorák az árak. Na nekem az a piac kell. De hogyan? (Nem tudok még olyan jól angolul).
VÁLASZ: Nem vagy egyedül, aki az angol nyelvű piacra törekszik. Persze ott nem csak a lehetőségek, hanem a konkurencia is magasabb. Az angol nyelvű piachoz viszonyítva a magyar online vállalkozások réspiacos megoldásnak számíthatnak. Persze azt is tudni kell, hogy az angol nyelvű piacon nem csak a lehetőségek, hanem a konkurencia is nagyobb. De ha tudsz, megéri kilépni erre a piacra. Van néhány ötletem. Olvasd el itt: https://onlinevilag.blogspot.com/p/online-vllalkoysi-0tletek-t.html (FIGYELEM!!!: Ezen az oldalon lejebb görgetve találod ezt az írást!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...