2019. május 22., szerda

Online vállalkozási ötletek túl fiataloknak

Már készülök - online vállalkozási ötletet keresek

Zajcsi, 14: Elhatároztam: online vállalkozással fogok majd foglalkozni. Még csak 14 éves vagyok, de már készülök. Vettem egy füzetet és abba minden oldalra feljegyzek egy-egy vállalkozási ötletet, amiről hallok. Elgondolom, hogy online azt hogyan lehetne megvalósítani. Azután ezt is bejegyzem az ötlet alá. Azután bejegyzem az ötlet előnyeit és hátrányait is. A legtöbbször anyuval és apuval is megbeszéljük. Örülnek neki, hogy iilyen komoly témával foglalkozok a szabad időmben. (Pedig bulizni is nagyon szeretek. Több zenész ismerősöm van és rendszerint eljárok a koncertjeikre.) Azután leírom, amit a szüleim az ötletről mondanak. Lehet majd így online vállalkozási ötletet találni?
VÁLASZ: Csak így lehet. Ez az egyik legjobb út. Figyelni - feljegyezni - értékelni. Persze neked valami olyan ötletre volna szükséged, amit már most elő tudsz készíteni és amikor indítani akarod a vállalkozásodat, már kész alapokon indulhatsz. Én abból a problémából indulnák ki, hogy sok a fiatal zenekar. A legtöbbjük csak gyakorol, egyszer-kétszer fellép valami családi rendezvényen egy kis aprópénzért és ennyi. Elmondanám nekik, hogy vegyék fel a számaikat. Videó felvétel volna a jó. Ha értenek a technikához (és a legtöbb zenekarban szinte biztosan van valaki, aki ért a technikához), vágják össze az anyagot és tegyék fel a YouTubera. Nekem meg adják meg a videó anyaguk URL címét. Azután nyitnák egy oldalt, ahol megjelentetném ezeket az URL címeket linkkel a YouTubon levő anyaggal. Az oldalon megszerveznék egy fesztivált. Az oldal látogatói emelt díjas SMS-el szavazhatnának az együttesekre. Azután értesíteném az együtteseket a fesztiválról. Ők biztosan népszerűsítenék az oldalt. De az ismerőseimnek is elmondanám, hogy mit szerveztem...
Több hasznos információt találsz a következő oldalakon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...