2019. május 22., szerda

Niche online vállalkozási ötlet

Van olyan niche vállalkozási ötlet, ami nekem is megfelel?

Margit, 54: Gyönygfűzés a hobbim. De már rég óta erre építem a megélhetéshez szükséges kereset megteremtését is. Kezdetben minden nagyon jól ment. Olcsó, de minőséges nyersanyagot vettem, külföldi könyvekből szedtem le a mintákat. Azután már magam is kitaláltam egy-egy mintát. Mostanában azonban már annyi a gyünygfűző, hogy a vásárokon sok esetben kénytelelenek vagyunk árcsökkentéssel versengeni és akár már veszteséggel is árulni a portékánkat. Van-e réspiac, ami egy gyönygfűzőnek megfelel?

János, 42 éves: Újságíró vagyok. Na erre találj ki réspiacot, haver!

VÁLASZ: Ami a gyönygfűzési réspiacot illeti, nem könnyű a helyzet, de nem is annyira kilátástalan. A kézműves piacokat járva láttam, hogy szinte minden gyönygyfűző satndján hatalmas a választék: gyöngyből készült brosok, függők, nyakláncok, ruhagallérok, de még kis női táskák, kulcstartók és megannyi más található. Mindenböl tizenvalahány darab. És ez mellett még üvegfestés, bőr ékszerek, batikolt munkák, selyemfestés, fafaragás... Szóval olyan mindenes. Próbáld meg, hogy egy vásárra csak egy terméktipust viszel és ezt fel is vállalod. Mondjuk kiírod a standodra, hogy gyöny táskák készítője. Akkor azok, akik táskát akarnak venni, elsősorban nálad nézik majd meg a kínálatot. Ha gyöngyfűző volnák, szétnéznék, hogy milyen nem mindennapi termékeket lehet ezzel a technikával előállítani. Kiválasztanák néhány rokon terméket és megpróbálnák azzal réspiacra törekedni. 
Ami az újságírást illeti, olyannyira könnyű a helyzet, hogy a réspiacra törekedő újságírói vállalkozást mindenki másnak is tudnám ajánlani. Mondjuk, ha a hobim a galambászat, vagy csak egyszerűen belépek egy galambász klubba, létesítenék egy honlapot a klub tagjai számára. Minden tagnak javasolnám, hogy látogassa naponta. Ezen a honlapon nem csak az értekezleteken elhangzottakat és a klub híreit ismertetném, hanem igyekeznék rendszeresen interjúban bemutatni egy-egy tagot. Ezt az emberek szivessen olvassák, a honlap hamar népszerű lehetne. Azután már csak annyi a dolgom, hogy felkeressem azokat a cégeket, amelyek a galambászoknak adnak el madáreledelt, gyógyszereket, galambház terveket és minden mást és igyekeznék velük hirdetési szerződést kötni. De még ennél is nagyobb réspiac, ha indítasz egy szűkebb területre vonatkozó honlapot és megpróbálsz tényleges, vagy az Internet világában működő virtuális klubot szervezni köréje.
A niche - réspiac online vállalkozási ötletekről többet olvashatsz a https://onlinevilag.blogspot.com/p/niche-respiac-vallalkozasi-otletek.html oldalon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...