2019. május 3., péntek

Online vállalkozási ötletek

Online vállkozás az idősebbeknek

Mit tud nyujtani az Internet az 50 év felettieknek

István, 72: Nyugdíjas vagyok és egyedül élek egy kis lakásban. A gyerekek vettek nekem egy gépet és fizetik az Internetet, hogy ingyen neszékgethessenek velem. Sok mindenre megtanítottak, így rendszeresen böngészek az Interneten. Van amikor beszélgetek is, vagy online előadásokat nézek. De szeretnék valami hasznosat is csinálni. Olvastam, hogy több fiatal is rendszeresen keres pénzt az internetes munkával. Van valami nekem való munka is az Interneten?
VÁLASZ: Egyre több olyan munkalehetőség van az Interneten, amelyet idősek is végezhetnek, vagy éppenséggel nekik ajánlott. Persze ne arra gondolj, hogy az Internet egy csodavessző és ha elkezdesz valamilyen munkát, holnapra milliomos leszel. De ha elég kitartó vagy (és ez talán  alegfontosabb) fél-egy év mulva nemcsak nem csak egy kis mellékest, hanem akár egy szép nyugdíjat is meg tudsz majd keresni. Az "Online vállalkozási ötletek idősebbeknek" oldalon már most is van néhány olyan vállalkozási ötlet, amelyet idősebb ember online vállalkozásként indíthat. Ezen az oldalon folyamatosan újabb online ötletek kerülnek majd fel, így érdemes rendszeresen követned az oldalt. (Természetesen ezek a lehetőségek nem csak az idősebb generáció számára adottak, fiatalok is elkezdhetik). Kezdetnek kattints az "Online vállalkozási ötletek idősebbeknek" oldalra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...