2019. május 27., hétfő

Online vállalkozási ötletek

Egy csokor online vállalkozási ötlet

Ha nem tudod, hogy mit kezdj a tudásoddal, indíts online vállalkozást

Péter, 47: Grafikus a szakmám, de szivessebben dolgozok szabadúszóként, mint egy nyomdában. Online vállalkozást szerettem volna indítani, de amikor elkezdtem olvasgatni a témával kapcsolatos írásokat, rájöttem, hogy egy jó honlapra is szükség van. Sőt! A vállalkozás azon áll, vagy bukik, hogy mekkora lesz a honlap látogatottsága. Azt tudtam, hogy funkcionálisabb és jobb honlapot fogok csinálni, mint a vállalkozók többsége, mert (sajnos) az Interneten az a jellemző, hogy a honlap kialakítása, külalakja és a mondanivalója között még csak hasonlóság sincs, vagy pedig, hogy a honlapok nagyon nagy többségét két csoportba lehet sorolni: az egyik mérhetetlenül szegény grafikai kialakítású, a másik meg tele van semmitmondó, zavaró csillogó-villogó binyókkal. Persze nagyon jó honlapok is vannak (grafikus szemmel nézve). Nos rájöttem, hogy a grafikai tudás nem elegendő, ezért elmentem egy SEO tanfolyamra és mindent megtanultam, amit egy 36 órás tanfolyamon lehet. Másszóval még van mit tanulnom. De az egész után gondban vagyok: Nem tudom már, hogy annyira jó-e a korábbi ötletem. Azt hiszem sokkal több munkát tudnák szerzni honlapjavítással, rendszerezéssel és keresőoptimalizálással, mint lakodalmas meghívók, névjegykártyák és más efélék tervezésével (korábban ezt terveztem). Te mit tennél?
VÁLASZ: Kezdem azzal, hogy a honlapokkal kapcsolatban szerintem igazad van. Bőven lenne munkád. Ez mellett nagyon kevés a grafikai kialakításhoz és a keresőoptimalizáláshoz is értő ember. Ha még a stövegírási ismereteket is fejleszted, komplet honlapépítő lehetsz.
Olyan esetekben, amikor valaki nem tudja, hogy mit kezdjen a tudásával, általában azt szoktam mondani, a legjobb, ha online vállalkozást indít. Esetedben egy egész csokor vállalkozási ötlet közül választhatsz:

Honlapépítő
Keresőoptimalizáló
Írj webdesign könyvet (bármilyen furcs, ilyen könyv alig van a piacon!)
Indíts honlapépítő grafikai képzést online távoktatással
Legyél honlapépítő tanácsadó
Legyél keresőoptimalizáló tanácsadó
Legyél e-book fedőlapkészítő, tervező
Készíts és árulj infografikát
Legyél e-book, vagy nyomtatott könyv illusztrátor
Készíts honlapárusító portált
Indíts blogot internetes megjelenés grafikai megoldásairól
Legyél honlapok és blogok grafikai értékelője

Ez csak néhány azok az ötletek közül, amelyek a tudásoddal megvalósíthatóak. Választjál ki egyet, mérd fel a piaci lehetőséget és hogy mennyire tudod elérni a piacot, majd csapj  a lovak közé és dolgozz!
Amig döntesz (ne szánj rá két napnál több időt, mert akkor a válogatás lesz a fő foglalkozásod és nem a tényleges vállalkozásod!), nézd meg a következő oldalakt is:
https://onlinevilag.blogspot.com/p/online-vallalkozasi-otletek-noknek.html
https://onlinevilag.blogspot.com/p/inline-vallalkozasi-otletek-idosebbeknek.html
https://onlinevilag.blogspot.com/p/niche-respiac-vallalkozasi-otletek.html
https://onlinevilag.blogspot.com/p/online-vllalkoysi-0tletek-t.html




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...