Előfizetéses termékek
Azok a
vállalkozási ötletekkel foglalkozó szakemberek, akik a terméktölcsérre épülő
eladási módot propagálják, rendszerint úgy emlegetik az előfizetéses termékek
értékesítését, mint az értékesítési rendszer csúcsát, amikor már semmit sem,
vagy igen keveset kell tanned és a vevőd rendszeresen vásárol majd tőled. A
fejlett országokban akár csak a valós életben, úgy a virtuális kereskedelem
esetében is valóban kialakult egy sor olyan értékesítési forma, ahol az
értékesítés a következő séma szerint történik: ingyenes csali termék –
fizetett, nagyon olcsó csali termék – botlódrót termék – belépő termék – olcsó termék
– fő termék – második vásárlást generáló termék – nagy értékű termék –
előfizetéses termék. Nem mondhatjuk, hogy ez a rendszer a fejlett országokban
már lecsenget, de mind világosabb lett, hogy mig egyes esetekben kiválló és
nagyon jó eredményt ad, vannak olyan esetek, amikor erre nincs szükség. Mindenképpen olvasd el a teljes cikket itt: https://onlinevilag.blogspot.com/p/niche-respiac-vallalkozasi-otletek.html
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):