2019. december 16., hétfő

Előfizetéses termékek

Azok a vállalkozási ötletekkel foglalkozó szakemberek, akik a terméktölcsérre épülő eladási módot propagálják, rendszerint úgy emlegetik az előfizetéses termékek értékesítését, mint az értékesítési rendszer csúcsát, amikor már semmit sem, vagy igen keveset kell tanned és a vevőd rendszeresen vásárol majd tőled. A fejlett országokban akár csak a valós életben, úgy a virtuális kereskedelem esetében is valóban kialakult egy sor olyan értékesítési forma, ahol az értékesítés a következő séma szerint történik: ingyenes csali termék – fizetett, nagyon olcsó csali termék – botlódrót termék – belépő termék – olcsó termék – fő termék – második vásárlást generáló termék – nagy értékű termék – előfizetéses termék. Nem mondhatjuk, hogy ez a rendszer a fejlett országokban már lecsenget, de mind világosabb lett, hogy mig egyes esetekben kiválló és nagyon jó eredményt ad, vannak olyan esetek, amikor erre nincs szükség. 
Mindenképpen olvasd el a teljes cikket itt: https://onlinevilag.blogspot.com/p/niche-respiac-vallalkozasi-otletek.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek, segíts nekem. Érdakal a véleményed. Írd ide (Köszönöm):

Niche online vállalkozási ötletek

 Hogyan keressek niche vállalkozási ötleteket?   Amy, 16: Még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy vállalkozást indítsak. Ezért inkább azokat a...